رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی خبرداد:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حسین نجاتی عصر روز گذشته در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با اعلام این مطلب افزود : تا ابتدای دی ماه امسال حدود 1.5 میلیارد دلار صادارات از استان به 54 کشور خارجی انجام شده است.
کد خبر: ۱۶۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 21 January 2016
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی حسین نجاتی عصر روز گذشته در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با اعلام این مطلب افزود : تا ابتدای دی ماه امسال حدود 1.5 میلیارد دلار صادارات از استان به 54 کشور خارجی انجام شده است.
وی ادامه داد :عراق، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که بیشترین صادرات غیرنفتی از استان به این کشورها صورت گرفته است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اعلام تصویب تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی تبریز، گفت: 10 نمایشگاه بین المللی تبریز سال آینده در خارج از کشور برگزار می شود.

احمد محمدزاده  اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز ظرفیت بسیار بزرگی برای معرفی توانمندی های استان و ایران است که در منطقه بی رقیب است .

وی همچنین با تصویب طرح تقویم سال 95 نمایشگاه بین المللی باغ شهر سهند مراغه درکارگروه استانی گفت : سال آینده 19 نمایشگاه دراین شهرستان برپا می شود.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی تبریز نیز گفت : سال گذشته 42 نمایشگاه در تبریز برگزار شد که امسال این تعداد تا پایان سال به 50 نمایشگاه می رسد.
حبیب ماهوتی افزود: سال آینده 10 نمایشگاه از جمله در شهرهای مسکو روسیه، تاتارستان، ابوظبی امارات، کربلا و بصره عراق، ارمنستان ، برپا می شود.
وی همچنین از آمادگی این نمایشگاه برای برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه فرش ایران در تبریز برای سال آینده ، خبر داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار