مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: به مشاغل مزاحمی که برای انتقال داوطلبانه از مرکز شهر اعلام آمادگی کنند، بسته‌های تشویقی داده می‌شود.
کد خبر: ۱۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 23 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:بهنام جعفری بعدازظهر امروز در جلسه انتقال تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سنگین و سبک شهر شیراز، اظهار داشت: شهرداری آمادگی دارد با صنوفی که زمینی برای انتقال خریداری کنند، همکاری و همراهی کاملی انجام دهد.

وی بابیان اینکه برای تمام مشاغل سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: آمار این مشاغل به‌صورت راسته‌ای و پهنه‌ای آماده ‌شده است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت چاره‌اندیشی برای نسل آینده، خاطرنشان کرد: شهر را برای شهروندان ساخته‌اند و قرار گرفتن مشاغل مزاحم در کنار منازل مسکونی موجب ناراحتی همگان می‌شود.

وی اضافه کرد: مشاغل مزاحم حتی اگر پروانه کسب داشته باشند نیز از دید ما مزاحم تلقی می‌شوند و جواب استعلام آن‌ها داده نخواهد شد.

جعفری افزود: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز برای صنوفی مانند نمایشگاه‌داران، آهن‌فروشان، تیرچه‌بلوک و بنکداران، سایت‌هایی در پیرامون شهر ساخته است که به آن انتقال داده می‌شوند.

در ادامه یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز که در این نشست حضور داشت، در سخنانی گفت: باید در انتقال مشاغل به‌گونه‌ای عمل کرد که دچار مشکل نشوند و زیانی به آن‌ها نرسد.

کمال پاک‌فطرت بابیان اینکه در تمام شهرهای پیشرفته جهان مشاغل در نقطه‌ای متمرکز می‌شوند، اظهار داشت: سایت‌های خوبی را سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز برای انتقال این مشاغل تدارک دیده است.

وی افزود: حضور اعضای شورا در این نشست‌ها برای حل مشکل و تذکر برای پی‌گیری کار است.

روسای اتحادیه‌های صنوف تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن، باطری‌سازان و برق‌کاران کامیون، تراشکاران و نقاشان خودرو در این نشست بابیان نظرات خود، خواستار تخفیف‌های تشویقی بیشتری از سوی شهرداری شیراز شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار