مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشکاران این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 41 مدال رنگارنگ بین المللی کسب کردند.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 24 January 2016

 مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشکاران این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 41 مدال رنگارنگ بین المللی کسب کردند.

به گزارش یرنا،رسول منعم اظهار کرد: این تعداد مدال رنگارنگ در حالی به ارمغان آمد که از ابتدای سال جاری تاکنون 420 ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی داشتیم و این تعداد مدال سهم 37 ملی پوش است.

وی اضافه کرد: از 420 ورزشکار دعوت شده به اردوهای تیم های ملی، 102 نفر مورد پذیرش مربیان قرار گرفتند و توانستند در مراحل تمرینی اردوهای ملی شرکت کنند.

وی با اشاره به روند رو به رشد ورزش استان در عرصه قهرمانی گفت: هم اکنون 45 تیم حاضر در لیگ های برتر و 66 تیم در سایر لیگ ها داریم که نشان توجه جدی به ورزش قهرمانی و حرفه ای دارد.

منعم بیان کرد: هیات های ورزشی که بتوانند به لحاظ کیفی حایز مدال های رنگارنگ شوند و پیشرفت قابل توجهی در عرصه های قهرمانی داشته باشند، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی برگزیده در زمان اختصاص اعتبارات به شکل ویژه ای مدنظر قرار می گیرند و همچنین در زمینه های میزبانی، آموزش و ایجاد شرایط لازم برای جذب پشتیبان مالی(اسپانسر) به صورت مناسب از آنها حمایت می شود.

وی یادآور شد: رویکرد ورزش همدان امسال در مسیر برنامه های بین المللی اعم از میزبانی های مهم ترسیم شده است و امیدوارم بتوانیم در کسب سهمیه های المپیک نیز شاهد درخشش ورزشکاران استان باشیم.

هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار