فرماندار کنگاور گفت : زنگ گناه در جامعه ای که از شادی دور و کرختی و انقباض روح در آن حاکم باشد، به صدا در می آید.
کد خبر: ۱۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 25 January 2016
فرماندار کنگاور گفت : زنگ گناه در جامعه ای که از شادی دور و کرختی و انقباض روح در آن حاکم باشد، به صدا در می آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در دومین نشست امنیت محله محور شهرستان کنگاور با بیان اینکه کارنامه نیروی انتظامی کنگاور درخشان و قابل تقدیر است، افزود : پلیس کنگاور با حضور مستمر و موثر خود در سطح شهر امنیت را برای شهروندان کنگاوری به ارمغان آورده است.

رییس شورای تامین شهرستان کنگاور تاکید کرد: اگر پلیس حضوری مقتدر و موثر در سطح جامعه داشته باشد به طور یقین فضا برای بزهکاران نا امن خواهد شد.

به گفته فرماندار کنگاور کوتاه آمدن از حقوق اجتماعی خود به نفع دیگران، به رسمیت شناختن فکرهای متفاوت و پذیرفتن یکدیگر به صورت متقابل و به رسمیت شناختن ظرافت های انسانی و اجتماعی برای انسجام و قوام جامعه تاثیرگذار هستند.

خسروی اظهار کرد: پذیرفتن واقعیات جامعه از عوامل انکارناپذیر قوام جوامع است که با احکام قضایی و تنبیه نمی شود جامعه را کنار هم نگه داشت.

وی اضافه کرد : طبق فرموده حضرت علی(ع) داغ کردن و اجرای احکام قضایی آخرین راه حلی است که می توان از آن برای افرادی که تابع و تسلیم محض اجتماع نیستند، استفاده کرد.

فرماندار کنگاور گفت : میدان داری، مراقبت و احساس مسوولیت و تعهد معتمدین نسبت به مردم فضا را برای نا امن کنندگان عرصه اجتماعی، نا امن می کند.

خسروی، نخستین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی را ایجاد فضای کار عنوان کرد و افزود: سرقت، فروش مواد مخدر و امثال اینها نتیجه نابسامانی های اجتماعی است و وجود این معضلات در سطح شهرستان نتیجه عدم تهعد همه ما می باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان کنگاور در ادامه گفت : بجاست که معتمدین، ایجاد و سازماندهی حلقه های صالحین بسیج و خیرین شهرستان را دستور کار قرار دهند و از این ظرفیت ها برای ایجاد فضای کار در جامعه بهره برداری کنند.

خسروی اضافه کرد: برای اشتغال زایی هیچگونه مشکلی در ارائه تسهیلات و امکانات وجود ندارد و مردم باید به سمت کسب مهارت های لازم حرکت کنند که نتیجه این تلاش ها از بین رفتن بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.

کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار