نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام دادم خوشبختانه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان و نیروهای مسلح، استان اردبیل به اورژانس هوایی مجهز شد.
کد خبر: ۱۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 26 January 2016

منصور حقیقت‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: با پیگیرِ‌های صورت گرفته و تلا‌ش‌های انجام شده توانستیم استان اردبیل را به اورژانس هوایی که آرزوی چندین ساله مسئولان و مردم استان اردبیل بود مجهز کنیم که در این رابطه مجوز یک فروند هلی‌کوپتر 214 را برای امدادرسانی هوایی به بیماران در سطح استان توانستم، اخذ کنم.

وی گفت: مسئولان یگان هوایی ناجا در حال حاضر، مکان استقرار این هلی‌کوپتر را بررسی می‌کند که در اولین فرصت این هلی‌کوپتر در اختیار استان اردبیل قرار گرفته و تحت هدایت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های اینجانب مجوز فعالیت این هلی‌کوپتر در استان اردبیل از وزارت بهداشت و درمان و نیروهای مسلح اخذ شده و امیدواریم که در امر خدمت‌رسانی هوایی استان اردبیل در خدمت مردم باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار