فرمانده سپاه ناحیه دهلران از اجرای 45 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در دهلران خبرداد.
کد خبر: ۱۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 27 January 2016
فرمانده سپاه ناحیه دهلران از اجرای 45 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در دهلران خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی آبدونی درخصوص ویژه برنامه های فرهنگی واجتماعی دردهلران اظهار کرد: این برنامه ها در سطح حوزه ها، پایگاه های مقاومت و حوزه های عشایری اجرا می شوند.
وی رژه خودرویی، برگزاری یادواره شهدا،غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا، بهره برداری از پایگاه های مقاومت عشایری، اعزام کاروان های راهیان نور وبرگزاری نشست ها بصیرتی را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف دانست وافزود: در این ایام همچنین سه یادواره شهدا در موسیان،دشت عباس و حوزه عشایری برگزار می شود.
آبدونی سپاه را حافظ انقلاب و ارزش ها دانست وتصریح کرد: سپاه در همه عرصه ها در خدمت به انقلاب ،ارزش ها ومردم به وظایف خود عمل می کند.
وی سپاه را تابع ولایت دانست وافزود:در سال همدلی و همزبانی همه باید در جهت توسعه وپیشرفت وایجاد همدلی و وحدت در جامعه تلاش کنند.
وی انتخابات را از موضوع های مهم جامعه دانست وافزود: همه باید برای سربلندی واقتدار کشور در انتخابات شرکت کنند و حضور حداکثری در پای صندوق های رای موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار