مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هم‌زمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 360 برنامه مختلف ورزشی و حوزه جوانان در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 27 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در نشست با مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: این برنامه‌ها در سال‌روز جشن انقلاب در جای جای استان اردبیل اعم از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، حوزه جوانان با تلاش و جدیت تشکل‌های غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

وی شاخص‌ترین این برنامه‌ها را همایش دوچرخه‌سواری هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود امام در ساعت 9:33 دقیقه یوم‌الله 12 بهمن اعلام کرد و گفت: در این همایش ورزش‌کاران عشق و ارادت‌شان را به معمار کبیر انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی نشان داده و با امام راحل و آرمان‌های بلند این نظام تجدید بیعت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به صعود کوهنوردان شمال‌غرب کشور به سبلان در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر اشاره کرد و افزود: این صعود ورزشی به میمنت ایام دهه‌فجر برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان از جبهه‌های مختلف دومین کوه بلند کشورمان را طی می‌کنند.

بهتاج تصریح کرد: مسابقات اسکی برای اولین بار به صورت کشوری در پیست اسکی آلوارس برگزار می‌شود تا در گروه سنی جوانان و نوجوانان این رویداد هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر برگزار شود.

وی به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی اعم از فوتسال، بسکتبال، کشتی و دیگر رشته‌های ورزشی به صورت استانی، شهرستانی و منطقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری 360 عنوان برنامه در گروه ورزشی و جوانان ظرفیت و بستر مناسبی را برای توسعه و رونق همه‌جانبه در حوزه‌های ورزشی فراهم می‌آورد.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این رویدادها که برای طیف بانوان و آقایان است با همکاری و همراهی هیئت‌های ورزشی بتوانیم در ادای دین به دستاوردهای نظام اسلامی و سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و در این حوزه از توان جوانان برای انتقال مفاهیم ارزشی این نظام بیش از گذشته استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخص به ویژه در رویدادهای مناسبتی به اهداف مورد نظرمان در توسعه کیفی‌تر بیش از گذشته دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار