بهورز مرکز بهداشت و درمان رودتلخ بهمئی از نجات یک مادار بارادر در شرایط سخت جوی در یکی از مناطق صعب العبور شهرستان بهمئی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 01 February 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر،بهورز مرکز بهداشت و درمان رودتلخ بهمئی گفت:در در تماس تلفنی معلم روستای ماخره از روستاهای تحت پوشش مرکز بهداشت و درمان رود تلخ بهمئی با این مرکز از ما درخواست کمک به یک زن باردار جهت وضع حمل شد.

شمس الله رضوی تصریح کرد:با وجود بارش شدید باران و تگرگ مسئول مرکز با یک ما ما به همراه یک راننده آمبولانس تا نزدیکی روستا را با ماشین رفتند و به علت وجود راه های صعب العبور مجبور شدند مابقی راه را پیاده روی کنند تا به روستای ماخره برسند

وی گفت:سرانجام در حوالی ساعت 2بامداد زایمان زن باردار توسط مامای مرکز بهداشت و درمان رود تلخ بهمئی با موفقیت صورت گرفت و در حال حاضر مادر و فرزند هر دو سالم هستند

رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد که با خدمات به موقع و جهادگونه بهورزان و پرسنل شبکه های بهداشت و درمان سراسر کشور ما هیچ فرزندی بدون مادر نماند.

روستای ماخره در مناطق صعب العبور منطقه رود تلخ بهمئی واقع شده است که به خاطر راه های ناهموار و کمبود امکانات یکی از دور افتاده ترین و محروم ترین روستاهای شهرستان بهمئی محسوب میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار