معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل گفت: از آغاز طرح ستاد خدمات سفر ویژه نوروزی تا به امروز، 460 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل استان اردبیل از این استان جابجا شده اند.
کد خبر: ۱۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 29 March 2015
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رضا شیرین زاده در محل ستاد خدمات سفر اردبیل افزود: تعداد یک هزار و 550 دستگاه با سه هزار و 200 راننده در نوروز امسال به مسافران ارایه خدمت می کند.

وی افزود: در جابجایی مسافران نوروزی از لحاظ تعداد شرکت ها و ناوگان ورانندگان هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و واحد رسیدگی به شکایات نیز در دفتر مدیریت پایانه شهر اردبیل و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان پاسخگوی شکایات مردمی می باشد.

او با اشاره به مقابله با تخلفات رانندگان مسافربری ، جلوگیری از مسافرگیری اتوبوس ها در میدان های شهر را از جمله اقدامات این اداره کل برای رفاه حال مسافران ذکر کرد و بیان کرد: در این طرح تاکنون از طریق امتیازات قانونی تعداد 50 دستگاه اتوبوس به مدت 10 روز غیرفعال و با 10 راننده متخلف نیز برخورد شده است.

وی بیان کرد : طرح مذکور در سراسر کشور به عنوان طرح پایلوت اجرا شده و اجرای موفقیت آمیز آن در این استان مورد توجه سایر استان های کشور قرارگرفته است.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح حتی یک اتوبوس نیز درمیادین شهر اردبیل توقف نمی کند و این موضوع باعث رضایت خاطر مسافران و رانندگان و شرکت های حمل و نقل استان شده است.

شیرین زاده بیان کرد: چاپ و توزیع بروشور، کتابچه، نصب بنر و تابلوهای بین راهی شرکت ها و اتوبوس ها و نظارت های مستقیم و مستمر بر ترمینال ها از دیگر اقدامات حوزه حمل و نقل و پایانه ها در ایام نوروز است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار