کد خبر: ۱۷۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 02 February 2016
تابناک: فردا با تک بازی ملوان-نفت، هفته نوزدهم لیگ برتر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در شرایطی که امروز با برگزاری سه بازی، هفته هجدهم لیگ برتر تمام می شود، طبق برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ، فردا با بازی دو تیم ملوان انزلی و نفت تهران، هفته نوزدهم رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

ملوان-نفت

نفت تهران و علیرضا منصوریان این روزها حال و روز خوشی در لیگ ندارند و در رده هشتم جدول جا خوش کرده‌اند و بر خلاف چند سال اخیر، در کورس قهرمانی نیستند و فردا در اولین بازی از هفته نوزدهم باید مقابل تیمی قرار بگیرد که از نظر حواشی، کم از نفت ندارد و از این نظر باهم رقابت دارند. نفتی ها که هفته پیش سه امتیاز راحت خانگی را به شکلی باورنکردنی تقدیم سیاه جامگان انتهای جدولی کردند، حالا برای فرار از بحران، نیاز دارند تا در جدال سخت انزلی، حریف سرسخت خود را شکست بدهند.

ملوان بندر انزلی نیز، با حمید استیلی این روزها ه دلیل مشکلات متعدد مالی روزهای خوبی را تجربه نمی کند. آنها در فصل نقل و انتقالات حاشیه‌های فراوانی داشتند و نتوانستند مهاجم مدنظر خود را جذب کنند تا همچنان مشکلا گلزنی این تیم پابرجا باشد. ملوان در این فصل تاکنون فقط 12 گل در هجده هفته زده است.

با توجه به شرایط دو تیم در جدول، قطعاً هیچکدام از دو مربی دوست ندارند امتیاز این بازی را از دست بدهند و همین امر، حساسیت این دیدار را بیشتر می‌کند.

ملوانی‌ها با گرفتن احتمالی این 3 امتیاز، اگرچه تغییری در جایگاهشان در جدول رخ نخواهد داد، اما فاصله خودشان را با تیم‌های انتهای جدول بیشتر می‌کنند. در سوی دیگر، نفت هم در صورت پیروزی در مرداب انزلی تا رده ششم جدول صعود خواهد کرد.

در حال حاضر ملوان با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم و نفت با 25 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه پر گل 3 بر 3 به پایان رسید.

این مسابقه ساعت 14 و 30 دقیقه روز چهارشنبه آغاز می شود و 7 دیدار دیگر هفته نوزدهم یکشنبه آینده برگزار می شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار