مسئول ستاد دهه فجر ملکان خبر داد:
مسئول ستاد دهه فجر ملکان از اجرای 45 برنامه افتتاحیه و مراسم و همایش توسط 24 کمیته فرهنگی،هنری،خدماتی،عمرانی،ورزشی در طول ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 02 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،حجه الاسلام عادل قربانزاده روز سه شنبه در گفتگویی با خبرنگار ما افزود:افتتاح مخزن سه هزار مترمکعبی شرکت آب و فاضلاب،خط انتقال آب روستای قره خضر،کانال آبیاری گوبی آرخی لیلان،4 واحد خانه مددجویی کمیته امداد امام(ره) و خانه بهداشت روستاهای علی آباد قشلاق،هپی بلاغی و شیخ الاسلام از جمله طرحهایی است که در طول دهه فجر در شهرستان ملکان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملکان در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در ملکان نیز خبر داد و گفت: این محفل قرآنی روز دوشنبه 19 بهمن با حضور آقای کاشفی قاری بین المللی اهل مشهدی در مسجد جامع مبارک شهر ملکان تشکیل خواهد شد.
وی برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر در شهرستان ملکان دانست و اظهار کرد: این مسابقات نیز روز جمعه 16 بهمن ماه جاری در خانه کشتی روستای آروق و در سطح استانی برگزار خواهد شد.
به گفته مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ملکان همچنین همایش تجلیل از جوانان نخبه فردا (چهارشنبه) با حضور مسئولین و جوانان و اهالی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای ملکان و لیلان،مسابقات آشپزی در شهر لیلان و روستای آروق ، مسابقه دوچرخه سواری و برگزاری جنگ های شادی در شهرهای ملکان،لیلان و مبارک شهر و روستاهای منطقه را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بمناسبت گرامیداشت ایام اله دهه فجر در شهرستان ملکان ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :