همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر بیش از 111 پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و تولیدی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 03 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شد، این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از 182 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که عمدتاً پروژه‌های عمران روستایی و خدمات شهری بودند.

در مشگین‌شهر 35 پروژه عمرانی با 19 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شامل پروژه‌های گازرسانی به روستاها، ساماندهی و بهسازی حریم بقعه شیخ حیدر، پروژه‌های عمران روستایی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی به بهره‌برداری رسید.

در گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی همچنین 9 طرح عمرانی و اقتصادی در بخش هیر افتتاح شد که این پروژه‌ها شامل یک واحد آموزشی، چهار بانده شدن جاده سرچم تا شهر هیر با تأمین روشنایی مناسب، آبرسانی به روستاها، طرح‌های توسعه کشاورزی و گردشگری به همراه تکمیل چندین واحد تولیدی در هیر بود.

در شهرستان خلخال چندین طرح هادی روستایی به همراه 500 واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید تا سرپناهی مناسب برای محرومان باشد.

در شهرستان نمین در گرامیداشت سومین روز از ایام‌الله دهه فجر بیش از 23 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که شامل احداث خوابگاه دانشجویی، تجهیز دانشگاه فناوری‌های نوین، شبکه‌گذاری فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو، گازرسانی به شش روستا و احداث مسکن مددجویی بوده است.

در نمین 18 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی نیز کلنگ‌زنی شد که زمینه اشتغال بیش از چهار هزار نفر را فراهم می‌کند.

در شهرستان پارس‌آباد هفت طرح عمرانی و خدماتی به بهره‌برداری رسید که برای راه‌اندازی این پروژه‌ها بیش از دو میلیارد و 345 میلیون ریال هزینه شده که این پروژه‌ها شامل چهار پست هوایی برق، ساختمان و تجهیزات هواشناسی، شبکه جمع‌آوری فاضلاب چندین محله، افتتاح پنج واحد مسکن مددجویی و کلینیک مددکاری ارس بود.

اما سومین روز دهه فجر که به نام «انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده با برگزاری جشن بزرگ انقلاب در مراکز کانون، برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه بانوان، هفتمین جشنواره نشریه‌نگاری با موضوع انقلاب و وحدت، اجرای نمایش طنز و برگزاری جشنواره پیشتازان و فرزانگان در مشگین‌شهر همراه بود.

در این روز عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار، جشن انقلاب در دانشگاه آزاد گرمی، مسابقات تنیس روی میز کارکنان و چهارجانبه کارمندان شهرستان‌های نیر و سرعین انجام شد.

در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان امام و انتخاب اصلح، همایش کانون جوانان پیرو ولایت، اعزام روحانیان به مدارس عشایری، برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات زنان روستایی به همراه برگزاری همایش دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان موفق، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی انجام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار