تابناک: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواره 38 شهید والامقام و 4 شهید گمنام محله چالکیاسر در شهرستان لنگرود برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 04 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، یادواره 38 شهید والامقام و 4 شهید گمنام محله چالکیاسر در شهرستان لنگرود برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که با حضور پرشور مردم و خانواده های معزز شهدا در مسجد این محل برگزار گردید سردار پاسدار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین کشور و از فرماندهان با سابقه 8 سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا ضمن تبریک دهه فجر به همه فجر آفرینان ایران اسلامی این ایام را نماد اقتدار و استقامت مردم برشمرد.

سردار فضلی همچنین یاد و خاطره شهید جاوید الاثر حسین املاکی را نیز گرامی داشت و از وی به عنوان یک چهره شاخص نه تنها در استان گیلان بلکه در سطح کشور نام برد.

این فرمانده جانباز در ادامه به بازخوانی عملیات کربلای 5 به واسطه حضور سپاه قدس گیلان در این عملیات و تقدیم شهدای بسیار پرداخت.

در ابتدای مراسم نیز حاج مسعود عارفی از مداحان و ذاکران شهرستان رشت به ذکر مصیبت و مداحی در وصف شهدای والامقام و امام حسین ع پرداخت.





از دیگر نکات این یادواره حضور برخی چهره های استانی بود که از جمله آن می توان به حضور احمد اسماعیلی مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اشاره کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار