گزیده سخنان حدادعادل در اصفهان:
تابناک: اگر در فهرست نیستیم کنار برویم چون آسمان به زمین نمی‌آید. جلوه اصولگرایی این است که اگر برای خدا احساس تکلیف کردیم که به صحنه بیاییم برای خدا نیز انصراف بدهیم.
کد خبر: ۱۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹ 06 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان امروز در جمع مردم اصفهان در حسینه جواد الائمه این شهر، اظهار داشت: کسانی که امروز فریاد عدم آزادی سر می‌دهند و اسناد دوران پیش از انقلاب اسلامی رجوع کنند تا مفهوم عدم آزادی را دریابند.

*وی تأکید کرد: کسانی که امروز تحت تأثیر لیبرالیسم بیش از حد در آزادی فردی تمرکز می‌کنند و فریاد می‌زنند از آزادی، از آزادی یک ملت غافل شده‌اند، آزادی یک ملت استقلال ملت است، انقلاب اسلامی آزادی یک ملت را که همان استقلال است فراهم کرد.

*حداد عادل به نبود استقلال در روزنامه‌های کشور در دوران پهلوی اشاره کرد و افزود: روزنامه اطلاعات آن زمان از خود هیچ استقلالی نداشت و عباس مسعودی مسئول این روزنامه سناتور بود. روزی او رپورتاژی درباره شرکت تعاونی تاکسیرانی در روزنامه اطلاعات درج کرد و شاه بعد از خواندن این مقاله انتقادی اعلام کرده که دیگر مسعودی را در دربار راه ندهید و مسعودی نیز نامه‌ای نوشته و توضیح داده که من در مسافرت بودم که مقاله چاپ شد.

* سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نفوذ سیاسی دشمن از طریق انتخابات است و آن‌ها به دنبال مهندسی کردن انتخابات ما با استفاده از تبلیغات و وعده‌ها هستند. دشمن می‌خواهد یک جریان خاص در این انتخابات پیروز شود و در مقابل اسم نیروهای انقلابی را تندرو و افراطی می‌گذارند بنابراین در انتخابات باید هوشیار باشیم، اگر در چنین شرایطی بر اثر هوای نفس و خیالات تفرقه ایجاد کنیم، خدا ما را نمی‌بخشد.

*حدادعادل ادامه داد: در اصفهان نیز باید هوشیاری و بصیرت حفظ شود، نیروهای اصولگرایی هر یک به کانون آگاهی تبدیل شوند زیرا اصولگرایی یعنی دفاع از ارزش‌های امام که امروز مقام معظم رهبری سکان‌دار آن است‌.

* سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مهم این است که بدنه مجلس اصولگرا باشد، گفت: اگر در فهرست نیستیم کنار برویم چون آسمان به زمین نمی‌آید. جلوه اصولگرایی این است که اگر برای خدا احساس تکلیف کردیم که به صحنه بیاییم برای خدا نیز انصراف بدهیم. امیدواریم مجلسی تشکیل شود که مطابق فرمایش رهبری باشد.

*حداد عادل انصراف احتمالی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی را یکی از چهره‌های جریان اصولگرایی خواند و گفت: اگر شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصمیم به کناره گیری من نوعی بگیرد اول کسی خواهم بود که لاف محبت می‌زند.

* حداد عادل گفت: اصولگرایان نباید برای رفتن به مجلس تفرقه ایجاد کنند و این را بدانید که حتی اگر همه با هم متحد شویم باز هم پیروزی در این انتخابات آسان نخواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار