تابناک بررسی می کند ؛
تابناک: همین چندوقت اخیر بود که مسعود مرادی ، داور پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: جایگاه و شان و منزلت داوران در فوتبال کشور مشخص نیست و داوران با حداقل امکانات و دستمزد در میادین فوتبال قضاوت می کنند و با انواع تهمت ها و اهانت ها هم روبرو هستند.
کد خبر: ۱۷۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 06 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: همین چندوقت اخیر بود که مسعود مرادی ، داور پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: جایگاه و شان و منزلت داوران در فوتبال کشور مشخص نیست و داوران با حداقل امکانات و دستمزد در میادین فوتبال قضاوت می کنند و با انواع تهمت ها و اهانت ها هم روبرو هستند.

به گزارش تابناک گیلان، با شرایطی که همه ما به خوبی از آن آگاه هستیم ، چه انتظاری از داوران فوتبال داریم که خالصانه و فداکارانه در صحنه مسابقات حاضر می شوند و باید پاسخگوی جامعه فوتبال هم باشند.

داورانی ما از نجیب ترین و سالم ترین افراد جامعه هستند ولی تا زمانی که جایگاه داوران فوتبال ما مشخص نیست نباید از داوران انتظار داشته باشند بدون اشتباه قضاوت کنند.


روز گذشته رئیس هیات فوتبال گیلان درخصوص داوری ها برای تیم های گیلانی اظهار کرد: داوری برای تیم‌های گیلانی فاجعه‌بار است و برای فوتبالدوستان گیلانی شائبه به وجود آورده است.

قربانعلی الماسخاله با اشاره به شیوه داوری ها در چند هفته اخیر اظهار داشت: داوری برای تیم‌های گیلانی فاجعه‌بار است، در چند هفته اخیر داوری تیم های گیلانی واقعا باعث تاسف است و چند مسأله را در ذهن فوتبال دوستان گیلانی متبادر می کند و باعث می شود تا به نکاتی در داوری بدبینانه نگاه کرد.


وی در ادامه افزود: اتفاقات و اشتباهات رخ داده از طرف داوران کمی بیش از حد حالت معمول است و این مسأله را در ذهن ایجاد می کند که نکند داورها ضعیف شده اند یا بازی های تیم های گیلانی با اعمال نفوذ قضاوت می شود که این چنین قضاوت هایی را برای نمایندگان گیلان در تمامی لیگ ها شاهد هستیم.








رئیس هیات فوتبال گیلان درباره چیدمان داوران بیان کرد: یکی از دلایل این نوع ناداوری ها و اشتباهات بیش از حد داوران می تواند مدیریت و چیدمان نادرست کمیته و دپارتمان داوری باشد که این نوع داوری های مشکوک برای یک استان و در تمامی لیگ ها رخ می دهد و اگر این چیدمان درست است پس حتما مشکل از جامعه پاک داوری و با قصد خاصی رخ داده است.



تابناک اضافه می کند ؛ این صحبت های الماسخاله درحالی است که تا به امروز در جایی از دنیا سراغ نداشته ایم که رئیس هیئت فوتبال یک استان درباره داوری ها این چنین موضع بگیرد.

الماسخاله درحالی گفت که داوری ها مشکوک است که اگر در خود هیئت فوتبال استان متمرکز شویم ، چیزهای بیشتری برای مشکوک شدن میتوان یافت.

اینکه با چه توجیهی برخی از منصوبین الماسخاله در هیئت های شهرستان ها بیش از 10 سال بر آن صندلی تکیه زده اند!؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار