رئیس هیات اسکی همدان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب رقابت های اسکی قهرمانی جوانان کشور در پیست تاریک دره همدان انجام شده است.
کد خبر: ۱۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 06 February 2016
رئیس هیات اسکی همدان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب رقابت های اسکی قهرمانی جوانان کشور در پیست تاریک دره همدان انجام شده است.

به گزارش ایرنا،کاظم عرب اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‎های ملی رشته آلپاین در رده سنی جوانان یک و دو از فردا شنبه به میزبانی پیست تاریکدره شهر همدان برگزار می‎ شود و امروز اعضای هیات اسکی استان با حضور در پیست، شرایط مسابقه را مورد بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: امکانات لازم برای برگزاری مناسب این رقابت ها مهیا شده و همدان با برخورداری از پیست استاندارد بین المللی به دنبال میزبانی شایسته از میهمانان است.

عرب بیان کرد: پیست اسکی تاریک دره همدان دارای زیرساخت ها و ظرفیتهای بالقوه برای میزبانی اردوهای ملی، مسابقات بین المللی حتی در سطح آسیایی و جهانی است و به فدراسیون اعلام کرده ایم که می توانند از این امکانات پیشرفته ورزش همدان استفاده کنند.

رئیس هیات اسکی همدان خاطرنشان کرد: طبق تقویم ورزشی فدراسیون در سال جاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ‎های ملی رشته آلپاین در رده سنی جوانان یک و دو طی روزهای هفدهم و هجدهم ماه جاری در پیست اسکی تاریکدره همدان انجام خواهد شد.

عرب با اشاره به تعیین زمانبندی این رقابت ها گفت: مسابقه مارپیچ بزرگ در فردا شنبه هفدهم و رقابت مارپیچ کوچک در روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از تیم های شرکت کننده می توانند در هر رده سنی سه ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی ورزشکاران ملزم به داشتن وسایل و تجهیزات کامل اسکی هستند.

به نفرات برتر این رقابت ها لوح و نشان قهرمانی و به تیم های برتر نیز جام قهرمانی اعطا می شود.

پیست اسکی تاریکدره به عنوان یکی از مناسب ترین پیست های اسکی کشور در 10 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار