استاندار یزد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با فداکاری ایثارگران، آزادگان، جانبازان، جان فشانی شهدا و خانواده آن ها هرروز مقتدرتر از روز قبل در جهان معرفی می شود.
کد خبر: ۱۷۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 07 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در دیدار با جمعی از جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ملت ایران با بینش اسلامی و انقلابی، همدلی، همکاری، اتحاد و انسجام ملی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) رژیم موروثی 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: روزهای 12 تا 22 بهمن ماه 57 ایام خاطره انگیزی را برای ملت ایران رقم زد و در آن ایام تمام شهرها و روستاهای کشور دریایی از زن و مرد، پیر و جوان و اقشار مختلف مردم بود که با شجاعت، ازخودگذشتگی، اتحاد و وحدت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در این 37 سال توطئه های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که جنگ تحمیلی 8 ساله از مهم ترین این توطئه ها بود.
میرمحمدی تصریح کرد: اما فرزندان این سرزمین نشان دادند که هیچ سلاحی در مقابل شجاعت و شهادت طلبی کارساز نیست و مقتدرترین عنصر برای هر انسانی شهادت است.
وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای دیگر دنیا نیز شناخته شده است و مردم دنیا از طریق نظام جمهوری اسلامی ایران به مکتب اسلام علاقه مند شده اند.
میرمحمدی افزود: استکبار جهانی امروز نیز برای بدنام کردن اسلام، گروه های تفکیری طالبان، القاعده و داعش را به وجود آورده، از آن ها حمایت می کند، اما در این زمینه نیز ناموفق بوده است و مردم روشن ضمیر دنیا دریافته اند که این گروه ها مزدور استعمار و استکبار هستند.
استاندار یزد همچنین در پاسخ به درخواست جانباز 70 درصد استان «محمدمهدی موحدیان» مبنی بر مناسب سازی شهر، ادارات و بانک ها برای رفت وآمد جانبازان و معلولین تأکید کرد: در بازسازی و مرمت دستگاه های اجرایی این مهم را گوشزد کرده ایم.
وی اظهار داشت: در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان از ادارات و دستگاه های اجرایی می خواهیم تا تسهیلات لازم را برای رفت وآمد جانبازان و معلولان فراهم کنند تا آن ها بتوانند امور جاری زندگی را به نحو مطلوب انجام دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این دیدار صمیمی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: این انقلاب به برکت خون شهیدان حفظ و تداوم یافته است.
احمد ترحمی افزود: نیاز جامعه امروز آشنایی بافرهنگ و مفهوم شهادت، جانبازی، آزادگی و ایثارگری است و عرصه مدیریت و اجرایی کشور و استان هرگز نباید از این فرهنگ خالی باشد.
گفتنی است در پایان این دیدار صمیمی امام جمعه و استاندار یزد با اهدای گل و هدایایی از فداکاری جانبازان، آزادگان، ایثارگران، و خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار