رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران با بیان اینکه پیشنهاد بودجه 265 میلیارد تومانی برای سال 95 داشته ایم، گفت: در بودجه سال آتی پیش بینی کرده ایم حدود 30 میلیارد تومان از اماکن فرهنگی تحت پوشش سازمان درآمد کسب کنیم.
کد خبر: ۱۷۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 07 February 2016
محمود صلاحی، با اشاره به بودجه سال 94 سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران اظهار داشت: بودجه امسال 130 میلیارد تومان از طرف شهرداری بود و قرار بود تا حدود 20 میلیارد تومان نیز از طریق اماکن فرهنگی همچون فرهنگسراها، مجموعه های ورزشی، مغازه های فرهنگی و ... که تحت نظارت ماست درآمد کسب کنیم که این اتفاق افتاد.

وی افزود: برای سال آینده نیز از سوی شهرداری 265 میلیارد تومان برای سازمان فرهنگی-هنری پیشنهاد و به شورا تقدیم شد. ضمن اینکه پیش بینی کردیم تا سال 95 سازمان حدود 30 میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برنامه های سال 95 سازمان مشخص شده است، تصریح کرد: به منظور ایجاد تحول فرهنگی در برنامه ها، امسال برنامه ریزی کردیم تا از برنامه به بودجه برسیم. به این معنی که ابتدا برنامه ها و اولویت ها مشخص شده و بر اساس آن بودجه مورد نظر پیشنهاد شد.

صلاحی با اشاره به تهیه کتابچه برنامه های سال آینده ادامه داد: از جمله برنامه های سال 95 می توان به ساخت 2 فیلم بلند، مشارکت 25 درصدی در 4 فیلم، حمایت از 10 فیلم، ساخت انیمیشن و تهیه مستند 10 قسمتی در خصوص زیست شهری اشاره کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار