مدیرکل پست همدان گفت: در راستای نوسازی و تجهیز ادارات پست کشور به امکانات و تجهیزات روز، موزعین همدان از پکیج نامه‌ رسانی به‌ روز استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 08 February 2016

مدیرکل پست همدان گفت: در راستای نوسازی و تجهیز ادارات پست کشور به امکانات و تجهیزات روز، موزعین همدان از پکیج نامه‌رسانی به‌روز استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس،حمید پناهی با بیان اینکه اداره کل پست همدان نامه‌رسان‌های خود را با وسایل، امکانات و تجهیزات جدید مجهز کرد، اظهار کرد: به منظور ارائه چهره جدید و مناسبی از پست، از این پس نامه‌رسان‌ها با شمایلی آراسته‌تر و یکدست خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی گفت: پکیجی شامل موتورسیکلت، کلاه کاسکت ایمنی، باکس نگهداری نامه، دستگاه PDA برای امضا دیجیتالی دریافت‌کنندگان مرسولات و لباس متحدالشکل نامه‌رسانی اخیراً از سوی شرکت پست تهیه شده و در اختیار پستچی‌ها قرار داده شده است.

مدیرکل پست همدان به نگاه ویژه پست به بخش توزیع پرداخت و گفت: نامه‌رسان نمادی از پست است و مردم در سطح جامعه به «پستچی» اعتماد کامل دارند.

وی عملکرد مطلوب نامه‌رسان را مهمترین بخش فرآیند پستی دانست و افزود: خریدهای الکترونیکی و خدمات نیابتی دستگاه‌های اجرایی توسط اداره کل پست انجام می‌شود که در این روند نیز در حال افزایش است.

بهنامی از راه‌اندازی صندوق پستی مجازی برای شهروندان خبر داد و افزود: با این اقدام موضوعاتی چون اخطاریه‌ها، ابلاغیه‌ها و قبوض دستگاه‌های خدمات‎رسان به این صندوق وارد می‌شود.

وی در پایان سخنانش ایجاد صندوق پستی هوشمند در استان همدان را از دیگر اقدامات شرکت پست دانست و خواستار توجه به این مهم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار