همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام از 79 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان ایلام بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 08 February 2016
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام از 79 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان ایلام بهره برداری شد.

 به گزارش تابناک ایلام؛ طرح شیرین سازی میعانات گازی پالایشگاه ایلام، طرح پساب فاضلاب پالایشگاه ایلام، تجهیز بیمارستان های امام خمینی و مصطفی خمینی شهر ایلام به امکانات درمانی و پزشکی و افتتاح دو باب مرکز بهداشتی و درمانی مهمترین این طرح ها هستند.
این طرح ها در مجموع با 600 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان ایلام احداث شده اند همچنین عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی و خدماتی نیز روز دوشنبه در این شهرستان با حضور مسئولان ارشد استان ایلام آغاز شد.

** بهره برداری از ساختمان کلانتری 12 محله سبزی آباد 
ساختمان کلانتری 12 پیروزی محله سبزی آباد شهر ایلام روز دوشنبه در آیینی با حضور استاندار ایلام و معاونان وی، فرمانده انتظامی استان ایلام و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به بهره برداری رسید.
سردار علی دولتی فرمانده انتظامی ایلام در این آیین گفت: این کلانتری با یک هزار و 50 مترمربع زیربنا و یک هزار و 900 مترمربع محوطه سازی در دو طبقه ساخته شده و برای احداث آن 17 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمدرضا مروارید استاندار ایلام همراه با معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
حضور بر مزار آیت اله محمدتقی مروارید، حجت الاسلام تعمیرکاری و حجت الاسلام عباس سلطانی از روحانیون بزرگ این استان و گرامیداشت یاد و خاطره این مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های روز هشتم دهه فجر در شهرستان ایلام بود./م




منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار