رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با انتقاد از افزایش حریم رودخانه تالار گفت: برخی از ادارات مرتبط با رودخانه برای شهرداری و شورای اسلامی زیراب به منظور استفاده بهینه از رودخانه تالار درد‌سر ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، هرمز علی‌نژاد با اشاره به اینکه سالن ورزشی شهید احمدی زیراب با تلاش و مدیریت رئیس هیئت کشتی زیراب به مکان آبرو‌مندی تبدیل شد، گفت: سالن‌های ورزشی مکان مناسبی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و رشد اخلاق در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب در‌آمد پایدار ندارد تا برای توسعه ورزشی حمایت مناسب و لازم انجام دهد، افزود: شهر زیراب سوادکوه دارای چهره‌های ورزشی جهانی، ملی و استانی است که الگو‌های مناسبی برای جوانان و نو‌جوانان به منظور حضور در میادین ورزشی هستند و شورای شهر زیراب از عدم توان خود در حمایت از ورزشکاران شرمنده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به سیل اخیر شهر زیراب و قول‌های مسئولان ملی و استانی برای جبران بخشی از خسارات، خاطر‌نشان کرد: هیچ کمکی از مسئولان برای جبران بخشی از خسارات سیل به شهرداری و شورای اسلامی شهر زیراب واریز نشده است و پیگیری‌های هم برای اجرایی شدن قول‌های مسئولان به نتیجه نرسیده است.

علی‌نژاد با انتقاد از افزایش حریم رودخانه تالار در شهر زیراب و ایجاد دردسر‌های مختلف برای فعالیت‌های مختلف شهرداری، اظهار کرد: برخی از ادارات مرتبط با رودخانه برای شهرداری و شورای اسلامی زیراب به منظور استفاده بهینه از رودخانه تالار درد‌سر ایجاد می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب، گفت: ساخت‌وساز‌های جدید در زمینه‌های مختلف به توسعه و رشد شهری کمک می‌کند و تجهیز و باز‌سازی سالن شهید احمدی زیراب هم در همین راستا بوده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار