رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 08 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ کرم الله حسینی اظهار داشت: از پل شهید رجایی به میدان سعیدی، دوربرگردان پل حجتیه در خیابان اراک و سه راه ارم به سمت میدان شهید مطهری و از چهارراه غفاری به سمت سه راه خورشید و میدان جانبازان و میدان روح الله به سمت تقاطع شهدا و همچنین تقاطع حرم و حجتیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها از ساعت های اولیه بامداد روز راهپیمایی اعمال می شود، از مردم خواست همچون گذشته با پلیس همکاری داشته باشند.

وی در ادامه گفت: طرح رهاسازی موتورسیکلت های توقیفی که در پارکینگ ها سطح شهر هستند، به مناسبت دهه فجر تا پایان این دهه ادامه خواهد داشت.

حسینی همچنین با بیان اینکه عابران پیاده در تصادفات رانندگی بیشترین فوتی ها را به خود اختصاص می دهند، افزود: اکثر کشته های حوادث رانندگی سن بالای 60 سال داشته و در نزدیکی تقاطع های سطح شهر این حوادث رخ داده است.

رئیس پلیس راهور استان قم تاکید کرد: اگر گذرگاه های عابرپیاده در حاشیه تقاطع ها وجود دارد باید ایمن سازی، روشن سازی و خط کشی کامل شده و اگر وجود ندارد باید برای آن یک سرعت کاه پیش بینی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار