استاندار سابق اردبیل با اشاره به تعطیلی اکثر پروژه‌های عمرانی در دو سال اخیر گفت: این جای تاسف است که مسئولان و مدعیان دولت کنونی هیچ حرکتی را برای اجرای پروژه‌ها انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۷۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 09 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در نشست احزاب اصولگرا در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط و موقعیت استان اردبیل و ارتفاع مناسبی که اکثر شهرهای این استان دارد تیم‌های مختلف ورزشی راغب هستند تا اردوهای آمادگی خود را در اردبیل، نیر و سرعین برگزار کنند تا از این شرایط بهتر استفاده کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی که علی دایی تلاش می‌کند تا تیم‌های مختلف ورزشی را به اردبیل بیاورد تا از این شرایط استفاده کنند هیچ امکانات اقامتی و تمرینات ورزشی مناسب بر اساس استانداردها در اردبیل وجود ندارد و کمپی که قرار بود برای تیم‌های ملی احداث شود در این دو سال مسئولان امر آجر روی آجر نگذاشتند تا امیدوار باشیم که این پروژه در حال اجرا است.

استاندار سابق اردبیل با اشاره به تعطیلی اکثر پروژه‌های عمرانی در دو سال اخیر و بسیاری از بی‌توجهی‌ها و غفلت‌ها در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، افزود: این جای تاسف است که اکثر طرح‌ها و پروژه‌های استان اردبیل به خواب خرگوشی رفته و مسئولان و مدعیان دولت کنونی هیچ حرکتی را برای اجرای پروژه‌ها انجام نمی‌دهند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار و انسجام نظام اسلامی که مرهون خون شهدا و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است، افزود: انتخابات یکی از عرصه‌های قدرت‌نمایی مردم است که به برکت انقلاب اسلامی امروز ملت ایران آزادانه می‌توانند رای خود را به کاندیداهای مختلف بدهند.

وی با یادآوری اینکه آرامش و آسایش و آزادی امروز زیر سایه مجاهدت شهدا و ایثارگران و بر پایه و اساس اعتقادات اسلامی و ولایت فقیه شکل گرفته است، ادامه داد: ولایت فقیه پایه و اساس پیشرفت، توسعه، اقتدار و صلابت نظام است و شهدا در وصیت‌نامه‌های خود همواره بر تداوم طریق ولایت تاکید کردند.

استاندار سابق اردبیل با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند مذاکرات هسته‌ای را به همراه توافق انجام شده به نام خود مصادره کنند، گفت: خود آنها نیز می‌دانند که این مصادره‌ها هیچ معنا و مفهومی ندارد چرا که این حرکت‌ها در سایه مانور قدرت ملت ایران اتفاق افتاده و توانمندی ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

نیکزاد افزود: توافقات هسته‌ای در حقیقت نمایش و مانوری از قدرت ملت در برابر نظام استکباری است چرا که همه دشمنان می‌دانند این ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها سرخم فرود نمی‌آورد.

وی بی‌اعتمادی به آمریکا را به عنوان یک اصل یادآور شد و افزود: ما هیچ وقت به آمریکا که روزگاری صدام را علیه ایران تحریک کرد و امروز نیز در منطقه کشورهای خود فروخته را علیه ایران تحریک می‌کند دوست و همراه خود نمی‌دانیم و اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های این ملت فدای راه دوستی با آمریکا و اجنبی‌ها شود.

استاندار سابق اردبیل فضای انتخابات را نیز فضای همدلی و همراهی واقعی مردم توصیف کرد و افزود: ایام انتخابات و تبلیغات فرصتی است تا اصلح‌ترین گزینه‌ها برای مردم معرفی شود و این خود مردم هستند که تصمیم گیر نهایی بوده و از بین کاندیداها برترین‌ها را برمی‌گزینند.

نیکزاد به توان ورزشکاران و حضور پیشکسوتان و پهلوانان در عرصه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: ما اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید افراد جامعه را با ورزش آشنا کرد و نشاط و سرزندگی را حفظ کنند.

وی ضرورت تدارک زیرساخت‌ها در حوزه ورزش را یادآور شد و گفت: زمانی که در شهرداری بودم اساسنامه فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی را تهیه کردیم تا با تصویب شورا و ابلاغ وزارت کشور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل راه‌اندازی شود که این خود ازرویکردها و اولویت‌های شهرداری است که امروز این نهال ارزشمند به یک درخت تنومندی تبدیل شده و شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ یک هستیم.

استاندار سابق اردبیل توانمندی استان اردبیل را در رشته‌های ورزشی انفرادی به ویژه افتخارآفرینی‌های کشتی‌گیران اردبیلی را یادآور شد و ادامه داد: باید قهرمانان ورزشی به خاطر کسب افتخارات در بهترین جایگاه قرار گیرد و در شرایط استخدامی از امتیاز خاص برخوردار شوند.

نیکزاد با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها به قهرمانان ورزشی و تعیین نشدن ردیف خاص استخدامی برای آنها بیان کرد: اردبیل در بهترین شرایط و موقعیت ارتفاعی می‌تواند می‌تواند با احداث کمپ تیم‌های ملی میزبان اردوهای ورزشی باشد ولی متاسفانه درسال‌های اخیر در این زمینه کم کاری شده و آجر روی آجر گذاشته نشده است.

وی اظهار کرد: برادران نیکزاد نه تنها مدعی نیستند که مردم به آنها بدهی دارند بلکه ما بدهکار مردم هستیم و در برابر خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عموم مردم مسئولیتی سنگین داریم و باید این بدهی‌هایمان را ادا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار