مراسم گرامی داشت دهه فجر و تجلیل از دانش اموزان مجتمع شبانه روزی خوابگاه حضرت زینب (س) در کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان برگزارشد.
کد خبر: ۱۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 09 February 2016
مراسم گرامی داشت دهه فجر و تجلیل از دانش اموزان مجتمع شبانه روزی خوابگاه حضرت زینب (س) در کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان برگزارشد .

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام "حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی ما دارای ارکانی است که رکن اول آن رهبر و رکن دوم آن مردم هستند و بین این دو رکن رابطه تاثیرو تاثر و جود داردو مردم با ایمان به خدا و تبعیت از رهبری توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و حضور همیشگی مردم باعث ثبات و اقتدار ایران اسلامی می باشد.

وی گفت :    با وجود نا امن بودن  منطقه  و چالش ها و بحران های مختلفی که در طول این 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی  دشمنان ایجاد کرده اند جمهوری اسلامی توانسته راه خود را بپیماید و امروزه دارای نقش محوری در منطقه و تاثیر گذار در سطح جهان می باشد و به عنوان الگویی برای سایر ملت ها واقع شده است.


" علی جاسمی " رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان در این مراسم گفت : یکی از مسائل مهم که کمیته امداد امام خمینی (ره)  آبدانان به آن توجه دارد حوزه فرهنگ و کار فرهنگی است و در مواردی از قبیل تامین امکانات تحصیلی  دانش آموزان ،خدمات به دانشجویان و طلاب حوزه علمیه ،حمایت از ازدواج ،  آموختن مهارت های زندگی ،آموزش خانواده ، برگزاری اردوهای تفریحی – زیارتی ، ارائه خدمات به کانون های فرهنگی در سطح شهرستان و ارائه خدمات به مجتمع خوابگاهی حضرت زینب (س) فعالیت داریم .

وی گفت به طور مستمر به 800 دانش آموزو 450 دانشجو  خدمات ارائه می دهیم و 36 نفر دانش آموز و دانشجو در مجتمع خوابگاهی حضرت زینب (س) به طور شبانه روز خدمات ارائه می دهیم

در حاشیه این مراسم مجید عسکری فرماندار آبدانان یک سوال با این عنوان که ما چرا باید در انتخابات شرکت کنیم به دانش آموزان ارائه کردو به جواب برتر جایزه اهدا کرد.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع و اهدای جوایز به دانش آموزان مجتمع خوابگاهی حضرت زینب (س) که همگی در ترم نیمسال 94-95 قبول شده اند پایان یافت ./ف
منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار