نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی پل‌های شهرستان آمل به‌دنبال براندازی‌, ماجراهایی برای اذهان عمومی و مدیر شرکت تبلیغات این تابلوها ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۸۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 14 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، یک و نیم سال پیش مردم شهر آمل با حرکت شگفت‌انگیز یک شرکت تولیدی با نصب تابلوهای تبلیغاتی روبرو شد که موجب ناراحتی آنها شد به گونه‌ای که نصب این تابلوها دو پل این شهر را در میان خود قرار داد تا به چشم مسافران و گردشگران نیاید.

در این امر تلاش‌های مضاعفی از سوی مردم آمل با اعتراض به حرکت این شرکت به شهرداری صورت گرفت و رسانه‌های شهرستان با نشست‌های متعدد با رئیس شورای شهر و شهردار نسبت به نصب این تابلوها به انتشار انتقاداتی زدند.

ظاهرا این تابلوها طی تصمیماتی قبل از فعالیت شورای شهر دوره سوم با شهردار اسبق گرفته شد و حتی مدیریت شرکت براساس مستندات و تائید دیوان عدالت اداری اجازه نصب آن را بر حاشیه‌های دو پل تاریخی داده است.

در این 1.5 سال اعضای شورای شهر و شهردار برای مقابله با این تابلوهای تبلیغاتی تلاش‌های زیادی کردند که این تلاش طی دستور قضائی شعبه دادگاه حقوقی به براندازی تابلوهای تبلغیاتی پل‌های تاریخی شد.

اگرچه در روز براندازی این تابلوها مردم این شهر با حرکت جالب مدیریت شرکت تابلوهای تبلیغاتی مواجه شدند اما شهرداری آمل طبق حکم با قاطعانه به اجرا حکم پرداخت.

شهردار آمل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه برابر دستور قضایی شعبه 6 دادگاه حقوقی آمل بیلبوردهای تبلیغاتی از حاشیه پل‌های تاریخی آمل جمع‌آوری شد، بیان کرد: متاسفانه برابر قرارداد منعقده در 27 دی 88 شهرداری و شرکت تبلیغاتی نسرین آمل در خصوص موضوع اجرای سند پلاست و رنگ‌آمیزی پل‌های آمل این شرکت به جای آن از فضاهای  تبلیغاتی جداره دیوارها و حد فاصل پل‌ها بهره برداری کند که متاسفانه شرکت تبلیغاتی نسرین اقدام به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی بر روی پل‌های تاریخی آمل کرد که با شکایت این شهرداری موضوع در دادگاه قضائی مطرح شد.

احمد امیرسلیمانی ادامه داد: پس از چند سال کش و قوس در نهایت خوشبختانه شعبه 6 دادگاه حقوقی آمل رای بر برچیدن سازه‌های تبلیغاتی روی پل‌های تاریخی آمل را صادر کرد.

وی با تاکید براینکه با صدور این رای، جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی غیرمجاز از پل‌های تاریخی دوازده چشمه و پل معلق علی‌رغم مهلت 72 ساعت شهرداری آمل به شرکت تبلیغاتی نسرین، این شرکت اعتنایی کرد، اظهار داشت: این شرکت حتی در زمان برچیدن تابلوها در برابر رای صادره مقاومت کرد.

شهردار آمل عنوان کرد: اکیپی با سرپرستی معاونت خدمات شهری شهرداری آمل و همراهی مسئولان، مدیرعامل سازمان آرامستان، واحدهای اجرائیات، حفاری و امانی  و با مساعدت و همکاری ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان و رئیس پلیس راهور نسبت به جمع‌آوری تابلوهای فوق اقدامات لازم را صورت دهند.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار