کد خبر: ۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 03 April 2015
بیانیه نهایی نشانگر ثابت قدم بودن و موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای به شمار می اید .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما خطیب جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه بابیان اینکه ایران روزهای حساسی را در تاریخ هسته ای پشت سر گذاشته گفت: امروز همه قدرتهای جهان در طرف مقابل میز مذاکره با ایران قرار دارند و ایران به تنهایی با ثبات قدم و با منطق خواسته های خود را بازگو کرد .
ایت الله طبرسی با اشاره به اینکه سخنان شب گذشته اوباما یک پز سیاسی است افزود : مذاکرات و بیانیه نهایی نشانگر موفقیت ایران در این مذاکرات و این یک پیروزی برای ملت ایران و رهبر معظم انقلاب محسوب می شود .
امام جمعه ساری همچنین با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی براینکه عربستان کاری نکند به روزگار محمد رضا شاه دچار شود گفت: نمایندگان داعش در مدینه و مکه ورود پیدا کردند که این موضوع روزی گریبان عربستان را می گیرد .
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با قدردانی از مردم استان در پاسداشت ایام فاطمیه گفت: مردم مازندران از غرب تا شرق نوروز امسال را با حفظ حرمت فاطمیه به پایان رساندند .
امام جمعه ساری با اعلام رضایت از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر به پاس اقدامات شایسته در ایام نوروز ورود بیش از 10 میلیون مسافر به استان را فرصتی مناسب برای شناساندن فرهنگ آثار و میراث ماندگار مازندران و رونق اقتصادی استان دانست که با فداکاری وصف ناشدنی و ایثار عاشورایی جان خود را برای این نظام و انقلاب فدا کردند .
ادای دین کنیم که حفظ و پاسداری از این نظام و دستاوردهای آن و پاسداشت و احترام به خانواده های شهدا از جمله آنان است .
نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام اساس خانواده را نشانه
گرفته اند تا بنیان خانواده را از بین ببرند گفت: تکریم ، صبر و از خودگذشتگی منجر به پایداری زندگی مشترک خواهد شد .
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار