معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از تعمیر و تنظیم ساعت های شهری خبر داد و گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو المان ها و تجهیزات شهری شمال شرق تهران بهسازی و نونوار می شود.
کد خبر: ۱۸۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 16 February 2016
حمید ناصحی با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار 95 افزود: در آستانه فرارسیدن سال نو طرح بهسازی و نوسازی المان های شهری و بوستانی در سطح محلات 20 گانه منطقه 4 آغاز و تمامی معابر محلی و بزرگراهی تحت پوشش این طرح بهاری قرار گرفتند.

وی افزود: به منظور نگهداری ساعتهای شهری موجود در سطح منطقه و لزوم تنظیم زمان ساعت های منصوبه ،اداره زیباسازی اقدام به تنظیم و یا تعویض قطعات آسیب دیده ساعت های موجود در میادین هروی، ملت، هنگام، پروین، بزرگراه شهید باقری و... نمود.

ناصحی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه نصب و بهسازی وسایل بدنسازی در بوستان ها با هدف همگانی شدن ورزش درسطح محلات افزود: در این راستا بازبینی و تعمیر و تعویض وسایل بدنسازی آسیب دیده در مجموعه های ورزشی بوستان ها و سطح معابر در 10  بوستان شناسایی و رفع عیب گردید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها را از دیگر اقدامات این معاونت در حوزه زیباسازی شهری عنوان کرد و گفت: در این طرح شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها به صورت یکپارچه در سطح محلات در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پاکسازی در منازل و دیواره های شهری از برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در آستانه سال نو است و معابر نواحی 8 و9 در خیابان های قنات کوثر، 35 متری استقلال، خیابان بهار، لاله و... در اولویت اکیپ های پاکسازی قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار