فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش‎آموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‎اند.
کد خبر: ۱۸۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 18 February 2016

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر از دانشآموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدهاند.

به گزارش فارس،کامران کریمی با بیان اینکه امروز آخرین گروه از دانشآموزان بسیجی خواهر نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، اظهار کرد: حضور نسل جدید و نواندیش در مناطق عملیاتی کشور باعث آشنایی آنها با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان میشود.

وی با اشاره به اینکه همه ما به شهدا مدیون و بدهکاریم، افزود: هر چند شهدا در پیشگاه خدای متعال دارای اجر و قرب الهی هستند اما بر گردن همه ما حق دارند که یاد و خاطره آها را زنده نگه داریم، نباید اجازه دهیم یاد شهدا در پیچ و خم روزگار محو شود، چراکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت و از خودگذشتگی این بزرگواران است.

فرمانده سپاه نهاوند کمترین ادای دین را حرکت در مسیر شهدا دانست و گفت: شهدا از جان شیرین خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی به کشوری ابرقدرت در جهان تبدیل شود، اردوهای راهیان نور موجب ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی در بین نسل جوان شده و مهم‌ترین عامل تحول فرهنگی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 2 هزار نفر از دانشآموزان بسیجی نهاوند به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدهاند، افزود: امروز 300 نفر از خواهران بسیجی با 50 اتوبوس به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار