مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه دنیا منتظر حضور ملت ایران در انتخابات است، بیان داشت: ۶۵هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان همدان در انتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 21 February 2016

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه دنیا منتظر حضور ملت ایران در انتخابات است، بیان داشت: ۶۵هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان همدان در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش مهر، عبدالرضا فولادوند در همایش استانی «فصل حضور» در همدان با بیان اینکه باید به دنیا ثابت کنیم که همیشه پشت سر مقام معظم رهبری هستیم، عنوان کرد: همه باید در انتخابات هفت اسفند شرکت کنند.

وی بابیان اینکه ۶۵ هزار دانش آموز رای اولی در استان همدان وجود دارد که می توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: برای دانش آموزان رای اولی برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بابیان اینکه برنامه ریزی شده تا ورود دانش آموزان رای اولی به عرصه سیاسی را جشن بگیریم، گفت: همه کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده اند به یک اندازه محترم هستند.

فولادوند ادامه داد: ما در تصمیم گیری دانش آموزان دخالت نخواهیم کرد بلکه تلاش می کنیم دانش آموزان را برای شرکت در انتخابت تشویق کنیم.

معاون آموزش متوسطه استان همدان نیز بابیان اینکه یکی ازبرگ های تاریخی انقلاب اسلامی که صفحه جدیدی را به روی کشور گشوده مذاکرات هسته ای بود، گفت: ملت ایران در این صحنه ۱۲ سال پافشاری کردند و در نهایت به پیروزی رسید.

مصطفی خزایی بابیان اینکه ملت ایران برای به نتیجه رسیدن حقوق اساسی خود اصرار کردند، بیان داشت: نتیجه تحمل و پافشاری مردم زمنیه سازی برای کارشناسان ایرانی و رفتن به پای میز مذاکره بود.

وی بابیان اینکه کارشناسان نیز باصداقت و دل سوزی خود و با استفاده از رهنمود های رهبری توانستند این خواست عمومی را به یک پیروزی تبدیل کنند، افزود: امیدواریم از فرصت های به دست آمده با برنامه ریزی درست در راستای آرمان های اسلامی استفاده کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار