توجیه آموزش و پرورش برای بی مسئولیتی چیست؟؛
تابناک: مسئول فوریت های پزشکی نطنز از مسمومیت 15 دانش آموز پسر در مسجد فاطمیه روستای اریسمان بخش بادرود از توابع شهرستان نطنز با گاز منو اکسید کربن خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 20 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، در حالی روز گذشته 15 دانش آموز دبیرستانی که در اردو به سر می بردند دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که این اتفاق در اثر استفاده از گاز پیک‌نیک رخ داده است.

این خبر که به تایید حسین مخلصی، مسئول فوریت های پزشکی نطنز رسید، حامی از آن است که 9 نفر از مصدومان به صورت سرپایی و درمان و شش نفر نیز به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شده‌اند.

هرچند غفور راستین، مدیر مرکز فوریت های پزشکی اصفهان نیز با تایید این خبر اظهار داشت: صبح دیروز جمعه ۳۰ بهمن ماه طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان نطنز اعلام شد که اعضاء اردوی گروهی مستقر در حسینیه‌ای در روستای اریسمان از توابع شهرستان نطنز بر اثر استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی دچار مسمومیت شده‌اند و درخواست امدادرسانی کردند.

وی افزود: بر همین اساس سریعاً دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه چهار تکنسین فوریت‌های پزشکی، در محل حاضر و شش نفر از اعضاء این گروه را که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام معاینات و اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

هرچند این حادثه با وجود مصدومینی که بر جای گذاشت به خیر گذشت و تلفات جانی در پی نداشت اما نکته مهم و سوال اساسی از مسئولان آموزش و پرورش به ویژه در شهرستان نطنز است که چرا باید برای جمع کثیری از دانش آموزان که به اردو آمده اند حداقل امکانات گرمایشی فراهم نباشد تا آنها مجبور شوند با پیک نیک خود را گرم کنند؟!.

آیا مسئولان آموزش و پرورش خود را موظف به پاسخ‌گویی در قبال حقی که از این دانش آموزان و خانواده آنها تضییع کرده‌اند می‌داند واینکه باید چند اتفاق ناگوار دیگر در این حوزه رخ دهد تا آموزش و پرورش، متوجه مسئولیت بزرگی که در قبال جان دانش آموزان دارد، بشود؟!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار