بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 20 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.




توصیه انتخاباتی آیت الله هاشمی

آیت‌الله هاشمی گفت: با وجود همه رد کردن‌ها و بیرون کردن‌ها باز هم تعدادی افراد صالح باقی مانده‌اند که در لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت قرار بگیرند.

 آیت الله هاشمی روز گذشته در حسینیه جماران اظهار داشت: اصلاح طلبان و طرفداران دولت الان لااقل برای دویست نماینده لیستشان را معرفی کرده اند. برای خبرگان هم بیش از 60 نفر در سراسر کشور تا به حال معرفی شده اند.

وی افزود: یعنی علی رغم این همه رد کردن ها و این همه بیرون کردن ها ولی باز هم این میزان افراد صالح باقی مانده انده. اما به هر حال افراد مشهوری که رای بیاورند کم هستند. این کار خود اصلاح طلبان و دیگران است که بروند و افرادی که نامدار نیستند را معرفی کنند و بگویند شمایی که می خواستید به ما رای دهید حالا رایتان را به این فرد بدهید. همانند کاری که من با اقای دکتر روحانی کردم. خیلی راحت کار ایشان انجام شد و در ظرف یک هفته رای ایشان از سه چهار درصد به پنجاه و چند درصد رسید. این کار را باید انجام دهند اگر بنا باشد احزاب درست کار کنند.




واکنش تند پرستویی به حرف های افخمی

بازیگر برگزیده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در پی برنامه اخیر «هفت» نامه‌ای را خطاب به سردبیر این برنامه منتشر کرد.

پرویز پرستویی خطاب به بهروز افخمی گفت: اگر شما یقین داشته باشید که داوران این دوره به مصلحت به بنده جایزه داده‌اند و حق همکاران خوبم را زیر پا گذاشته‌اند‌، آن سیمرغ را به برنامه شما خواهم آورد و تقدیم به عزیزی خواهم کرد که حقش پایمال شده است.

پرستویی در این نامه نوشته است: «جناب آقای بهروز افخمی شما بنده را نمی‌شناسید ولی آن دسته از دوستان و دست اندرکارانی که حقیر در خدمتشان بودم به خوبی روحیه مرا می‌شناسند که هیچ وقت در عالم هنر برای دیده شدن و جایزه کار نکرده‌ام و نخواهم کرد. در برنامه هفت به خاطر اینکه بارها خودتان از طریق رسانه و دوستانتان اصرار بر این داشته‌اید که حضور داشته باشم که نپذیرفتم و به علت عدم حضورم هر آنچه که خواستید‌، بیان کردید و متلک گفتید‌.

مثل دیشب که فرمودید سیمرغ بازیگری مرد به پرویز پرستویی این احتمال را که جوایز مصلحتی بوده بیشتر می‌کند. چون اتفاقا بازی پرستویی بازی خاصی نبوده و خواسته‌اند با دادن این جایزه دلخوری «بادیگارد» را جبران کنند.(همین یعنی توهین به داوران جشنواره).

خب به قول خودتان این احتمال است نه یقین امیدوارم از عرایض بنده تعبیر بد نشود.

46 سال پیش یعنی از زمانی که شما در عالم هنر نبودید‌، بنده بازیگری را شروع کردم بی‌توقع. چرا که از اساتیدم استاد بیضایی‌، استاد سمندریان‌، استاد انتظامی ‌، استاد نصریان‌، استاد مشایخی‌، استاد کشاورز و زنده یاد مهدی فتحی و... آموختم که در عالم بازیگری به جز خدمت به فرهنگ و مردم به چیز دیگری نیندیشم.

خدا را گواه می‌گیرم اگر مطمئن شوم و شما یقین داشته باشید که داوران محترم این دوره به مصلحت به بنده جایزه داده‌اند و حق همکاران خوبم را زیر پا گذاشته‌اند‌، آن سیمرغ را به برنامه شما خواهم آورد و تقدیم به عزیزی خواهم کرد که حقش پایمال شده است. برای من مهم نظر مخاطب است که خدا را شکر رضایتش جلب شده است.

راحت بگویم در این دوره از برنامه سینمایی هفت منهای میهمان اخیرتان کارگردان خوب سینمای ایران آقای رسول صدرعاملی شما و آقای فراستی نه تنها سینما را نمی‌توانید نجات بدهید‌، بلکه باید نگران بود که سینما را تخریب نکنید.

اتفاقا بایستی عرض کنم شما کارگردان متوسطی هستید از شما می‌خواهم بعد از فیلم «عروس» که زنده‌یاد آقای نعمت حقیقی حضور موثری در ساخت آن داشته و «شوکران»، از کارهای موفقتان نام ببرید.

بنده به عنوان یک عضو کوچک عالم هنر تمام خبرهای سینما را خوب دنبال می‌کنم از خاطرات «روز شیطان» بسیار شنیدم شما جزو کسانی بودید‌ که آقای ناصر تقوایی را پس زدید‌ و «میرزا کوچک‌خان» ساختید که دیدیم‌، بعد از فوت زنده یاد علی حاتمی بلافاصله جایگزین شدید و فیلم «تختی» را حرام کردید که دیدیم. فیلم «عقرب» را نیمه کاره گذاشتید و آقای حسین فرح‌بخش ادامه دهنده آن بودند و 10سال سر سفره «فرزند صبح» نشستید و نتیجه آن را در جشنواره دیدیم که مردم با شما چه کردند. چهار سال در مجلس بر کرسی نمایندگی نشستید و کوچک‌ترین قدمی برای سینما برنداشتید و الان دوباره به تلویزیون پناه آوردید و به اصطلاح می‌خواهید طبق گفته خودتان سینما را نجات دهید‌. وای به حال سینمای ایران.

جالب است آقای فراستی سه روز قبل از اعلام کاندیداها فیلم «بادیگارد» را به شدت رد می‌کند و بعد از اعلام کاندیداها از سکانس درخشان پایانی فیلم یاد می‌کند. گلی به جمال منتقد بزرگ سینمای ایران!

و این را بدانید تا شماها در رسانه ملی هستید به خودم اجازه نمی‌دهم در برنامه شما حضور داشته باشم. به حرفی که می‌زنم ایمان دارم. اگر قرار است سینما از بحران نجات پیدا کند، شما سکان‌دار خوبی نیستید. سینما انسان‌های دلسوز و صادق و همراه می‌خواهد. چرا که از همین فضایی که در برنامه‌ سینمایی هفت به وجود آوردید‌، معلوم است که چه گلی به سینما خواهید زد. از ما که گذشت، سعی کنید صادق باشید. بالاخره دوره شما هم به سر خواهد آمد. امیدوارم مسئولان صدا و سیما این برنامه‌ها را نظاره‌گر باشند که صدا و سیما متعلق به عموم مردم است نه ملک شخصی شما آقای افخمی».




رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

وب سایت نی نی بان: یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد. کمیت در رابطه جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد، رضایت بخش نیست.

رابطه جنسی، چند دقیقه باید باشد؟
 
رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

رابطه جنسی چه مدت باید طول بکشد؟ آیا زمان خاصی مد نظر است ؟ چطور میشود زمان رابطه جنسی را طولانی تر کرد؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تاثیر سن پدر در تولد کودکان و آینده آنها!

رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

این واقعیت قابل انکار نیست که تغییرات همه‌جانبه زندگی امروزی، سن ازدواج و زمان باروری را هم تحت‌تاثیر قرار داده است. بسیاری از ما تصور می‌کنیم فقط زنان با دیر ازدواج کردن و به تبع آن، دیر اقدام کردن برای بچه‌دار شدن، دچار مشکل می‌شوند و سن مردان کمتر به بچه‌دار شدن آنها ربط دارد در صورتی که این‌طور نیست. بچه‌دارشدن در جامعه امروزی با همه مشکلات آن، از اولویت‌های آخر زوج‌ها شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



به لباس نوزادم عطر بزنم؟!

رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

بسیاری از بچه‌ها جذب بوی خوب عطر‌ها و ادکلن‌ها می‌شوند و در زدن آن به لباس‌هایشان افراط می‌کنند. بعضی پدر و مادر‌ها نیز بدون توجه به حساس بودن بدن نوزادشان، برای خوش بو شدنش، به او عطر می‌زنند. اما چه لزومی دارد که بچه‌ها در سن نوزادی و یا کودکی عطر بزنند؟ به همین دلیل ما از دکتر وحیده صباغی، متخصص کودکان و نوزادان، درباره ضرورت عطر و ادکلن زدن برای نوزادان و کودکان پرسیدیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چه کسانی می توانند از رحم اجاره ای استفاده کنند؟

رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از دغدغه های اصلی و اولیه بشر بوده است. فرزنددار شدن نیازی است که بشر همواره آن را احساس کرده است و عدم باروری همواره برای بسیاری از خانواده ها مشکل ساز شده است. امروزه با پیشرفت و رشد صورت گرفته در جوامع انسانی کمتر شاهد از هم پاچیدن کانون گرم خانواده ها به دلیل عدم داشتن توانایی در باروری هستیم و راه های بسیاری برای حل این مشکل به کمک خانواده ها آمده اند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آیا کودک من باهوش است؟

رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟

اگر از هر پدر و مادری بپرسید که آیا کودکتان باهوش است، تقریبا تمام آنها از «بله» استفاده می‌کنند. اما آیا این والدین درست فکر می‌کنند؟ اصولا چه فاکتورهایی برای مشخص کردن کودک باهوش از کودکانی که سطح هوشی متوسطی دارند وجود دارد؟ این گزارش را مرور کنید تا پاسخ پرسش‌هایی از این دست را در آن پیدا کنید.




قتل فجیع مقابل چشمان همسر!

مردی جوان هنگام استراحت در خانه‌اش به طرز فجیعی کشته شد.

به گزارش ایران، محمد 34 ساله بود. او و همسرش محبوبه، چند سال پیش ازدواج کردند و پسری دو ساله دارند. اعضای این خانواده شب 28 بهمن‌ماه را درحالی به بامداد پنجشنبه رساندند که شبح مرگ روی دیوار خانه‌شان سایه افکنده بود و هیچکس نمی‌دانست پیش از طلوع خورشید چه جنایت هولناکی در این خانه رخ خواهد داد.

ساعت 4:30 بامداد زن 27 ساله با وحشت و اضطراب به 110 زنگ زد و از جنایتی وحشتناک خبر داد. همسایه‌ها نیز از خواب بیدار شده بودند. محمد غرق در خون در محل استراحتش داخل خانه روی زمین افتاده بود.

پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر و پیکر نیمه‌جان مرد 34 ساله به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان با توجه به شدت ضربه چاقو و خونریزی زیاد مؤثر نبود و مرد جوان جان خود را از دست داد.

با اعلام مرگ مرد 34 ساله، قاضی محمودی بازپرس ویژه قتل شهرستان بردسکن، دستور تخصصی را برای پیگیری سریع موضوع صادر کرد.

محبوبه در حالی که اضطراب زیادی داشت در تحقیقات اولیه به مقام قضایی گفت: ما در خانه خود مشغول استراحت بودیم که ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد. او در حالی که چاقویی به دست داشت به همسرم حمله کرد و ضربه‌ای به قلبش زد. مرد ناشناس با سرعت از محل فرار کرد. من شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

کارآگاهان با دستور سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده پلیس بردسکن، بررسی علمی خود را با توجه به ادعای همسر قربانی در مورد نحوه جنایت آغاز کردند. تحقیقات برای کشف راز این جنایت هولناک و حل این معمای جنایی ادامه دارد.




خاص‌ترین سمند ایران + عکس

ابتکار فردی خوش ذوق با تبدیل کردن سمند خود به مدل کروک که از کد پلاک خودرو مشخص است که متعلق به استان لرستان می‌باشد.


خاص‌ترین سمند ایران + عکس



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار