مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: با انصراف یک کاندیدا و جابجایی دو دواطلب تعداد کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ۱۰۷ نفر رسید.
کد خبر: ۱۸۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 20 February 2016
بهروز مهدوی در گفت و گو با مهر،افزود: در لیست اولیه تعداد کاندیداهای تائید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان  ۱۰۹ نفر اعلام‌شده بود که شورای نگهبان قطعی شدن تأیید صلاحیت ۱۰۴ نفر را اعلام کرده بود.

وی ادامه داد: با انصراف یک کاندیدا و اضافه شدن دو دواطلب تعداد کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان  ۱۰۷ نفر رسید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ادامه داد: امروز با  انتقال حوزه انتخابیه محمد سلطانی از تهران به حوزه انتخابیه خدابنده  و  سید مرتضی خاتمی به حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و قلتوق موافقت شد.

مهدوی افزود: ابوالفتوح ناطقی‌خمسه  از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه خدابنده انصراف دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان  ادامه داد:  دیروز  نیز سید افضل موسوی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم به همراه احمد کرمی از حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود که پیش‌ازاین رد صلاحیت شده بودند مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفتند و سید ابوالحسن رضوی که حوزه انتخابیه خود را از تهران به خدابنده تغییر داده بود مورد موافقت قرار گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار