بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالای پلیس آگاهی اصفهان از حمل و دپوی كالای قاچاق در یك انبار متروكه در شرق شهر اصفهان با خبر شدند كه بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند.
کد خبر: ۱۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 21 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

فرمانده انتظامی استان از كشف سه محموله نارنگی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری سه نفر خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالای پلیس آگاهی اصفهان از حمل و دپوی كالای قاچاق در یك انبار متروكه در شرق شهر اصفهان با خبر شدند كه بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند كه سه دستگاه كامیون كانتینر دار مشاهده كردند.

سردار آقاخانی بیان داشت: در بازرسی از این سه خودرو، 68 تن و 110 كیلو گرم نارنگی قاچاق كشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: ارزش نارنگی های كشف شده، سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است که در این راستا، سه راننده دستگیر كه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کلاهبردار فضای مجازی دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز گفت: فردی كه در اینترنت با تبلیغ فروش لوازم خودرو از مردم كلاهبرداری می كرد توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی در فضای مجازی آنها را فریب داده و از آنها كلاهبرداری كرده است، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: افراد شاكی مدعی بودند در اینترنت با سایتی مواجه شدند كه فردی اقدام به درج یك آگهی مبنی بر فروش لوازم خودرو با قیمت مناسب در آن كرده بود، لذا با فروشنده تماس گرفتند و مبلغ مورد درخواست وی را به حسابش واریز کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از واریز وجه به حساب، فروشنده دیگر جواب خریداران را نداد و هیچ کالایی برای آنها ارسال نکرد.

کریمی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی، متهم را شناسایی و در عملیاتی ویژه، او را دستگیر كردند.

خطری که از بیخ گوش اردوی دانش آموزان گذشت!

غفور راستین مدیر مرکز فوریت های پزشکی اصفهان اظهار داشت: صبح جمعه ۳۰ بهمن ماه طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان نطنز اعلام شد که اعضای اردوی گروهی مستقر در حسینیه‌ای در روستای اریسمان از توابع شهرستان نطنز بر اثر استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی دچار مسمومیت شده‌اند و درخواست امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: بر همین اساس به سرعت دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه چهار تکنسین فوریت‌های پزشکی، در محل حاضر و شش نفر از اعضاء این گروه را که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند پس از انجام معاینات و اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
چرا سرنخ رادر سواحل بنادر پيگيري نمي كندتامعلوم شود اين بارها از كدام ايستوبازرسيها عبور كرده ؟واقعا فكر مي كند اين ميوه ها-لباسها- لوازم آرايشي- موبايلها و... همه با چتر به داخل ايران ريخته شده اند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار