باز مردم می‌آیند تا به دشمنانشان بفهمانند هرگز رجزخوانی‌ها در اراده ملت شجاع و دین‌پرور ایران اسلامی اثری نخواهد داشت، می‌آیند تا به ابرقدرت‌های جهانی بفهمانند قدرت در انگشتان این ملت جمع است نه در یاوه‌گویی‌ها و خیال‌پردازی‌های معاندان.
کد خبر: ۱۸۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم، باز هم شوری انقلابی در راه است، باز هم قرار است مردمی از جنس بصیرت به صحنه آیند و در سرنوشت تاریخ خود مسیری جدید بگشایند، باز می‌آیند مردمی که در هیچ جای دنیا مشابهی ندارند و نخواهند داشت، گویا دنیایی جداگانه برای مردم این سرزمین ساخته شده است، مردمی غیور و آزادی خواه، مردمی استقلال طلب، مردمی صبور و انقلابی؛ می‌آیند تا به دشمنانشان بفهمانند هرگز رجزخوانی‌ها در اراده ملت شجاع و دین‌پرور ایران اسلامی اثری نخواهد داشت، می‌آیند تا به ابرقدرت‌های جهانی بفهمانند قدرت در انگشتان این ملت جمع است نه در یاوه‌گویی‌ها و خیال‌پردازی‌های معاندان، این ملت می‌آید تا بار دیگر وحدت خود را به رخ جهانیان بکشد، می‌آید تا بگوید انقلاب ما همچنان زنده و پویاست و کسی جرأت ندارد در برابر ملت ایران خم بر ابرو آورد، ملت ایران ملتی فهیم و شجاع است، ملت ما به صحنه خواهد آمد و بی‌شک مردم مبارز قمی باز هم پیشقراولان حاضر در این صحنه خواهند بود.

هفتم اسفند ماه 94 روز تبلور حماسه آفرینی مردم و روز شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است و بی‌شک این روز حساس می‌تواند تغییر دهنده سرنوشت ملت باشد از این روی اکنون رسانه‌های خارجی به دنبال ایجاد توطئه‌های جدید برای منفی جلوه دادن این انتخابات هستند. این روزها برنامه اکثر شبکه‌های غربی بر مسئله انتخابات در ایران تمرکز کرده و سعی دارند با روش‌های مختلف انتخابات را به نفع خود به پایان رسانند و اکنون تنها مردم بصیر و فهیم ایرانی با پشتیبانی از ولایت و رهبری می‌توانند در برابر تمام نفوذهای دشمنان سینه سپر کرده و هرگز اجازه ندهند انتخابات همان رنگی را بگیرد که دشمنان می‌پسندند.

این روزها بسیاری از شبکه‌های خارجی به خود اجازه می‌دهند که حتی در نوع مشارکت مردم و انتخاب نمایندگان دخالت کنند و خود به ارائه لیست انتخاباتی می‌پردازند و ما باید آگاه باشیم و بدانیم که هیچ‌گاه دشمن 37 ساله نظام و انقلاب نمی‌خواهد پیروزی و موفقیت این ملت اسلامی را پذیرا باشد و تمام تلاش‌هایش تنها در مسیر سرکوب کردن آرمان‌های این ملت است و بی‌شک در زمان فعلی تنها راه مقابله با دشمنان داشتن حضوری پررنگ در انتخابات و انتخاب نامزدهای اصلح برای تصدی کرسی‌های نمایندگی ملت است.

مقام معظم رهبری نیز که دائما توطئه دشمنان در تمام عرصه‌ها را گوشزد می‌کنند در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات می‌فرمایند: «در درجه‌ اول، گسترش مشارکت و حضور گسترده‌ مردم در انتخابات اهمیت دارد. شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر کند؛ می‌تواند دشمن را ناامید کند؛ می‌تواند امنیت کشور را تأمین کند. ملت عزیز ما در همه‌ نقاط کشور این را بدانند؛ حضور گسترده‌ آنها در پای صندوق رأی، در آینده‌ کشور تأثیر دارد؛ در امنیت، در استقلال، در ثروت ملی، در اقتصاد، در همه‌ مسائل مهم کشور تأثیر می‌گذارد. این نکته‌ اول؛ که انتخابات باید به توفیق الهی، به کمک پروردگار، با همت ملت ایران، با مشارکت گسترده تحقق پیدا کند.»

در این خصوص مرتضی احمدیان کارشناس مسایل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه انتخابات در ایران برخلاف برخی کشورها صوری و ظاهری نیست، گفت: در سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات با حضور گسترده مردمی برگزار شده است که نشان‌دهنده میزان بالای رای ملت در نظام مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اسفند ماه 94 نیز یکی از رویدادهای سیاسی مهم کشور است که می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف توسعه‌ای کمک کند، گفت: امروز مهمترین مسئله حضور حداکثری در انتخابات است که تامین‌کننده امنیت کشور در شرایط حساس و ویژه منطقه است‌.

احمدیان با بیان اینکه مردم قم همواره پیشرو در زمینه مشارکت سیاسی بوده‌اند گفت: حال و هوای امروز انتخابات در قم نیز نشان‌دهنده آن است که رکورد جدیدی در خصوص مشارکت مردم قم در انتخابات رقم خواهد خورد و قطعا نمایندگانی که با رای بالای مردمی وارد ساختار نظام می‌شوند در دفاع از حقوق ملت نیز با جدیت بیشتری گام برمی‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهر رنجبر مدرس حوزه و دانشگاه نیز شرکت در انتخابات را راهی برای افزایش قدرت حاکمیتی در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: وقتی مردم در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند نه تنها وحدت و اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند بلکه به نظام خود در مواجهه با توطئه‌های دشمنان و چالش‌های به وجود آمده کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان غربی هرگز دست از خصومت خود با جمهوری اسلامی برنمی‌دارند و سخنان آنها پر از فریب و نیرنگ است ادامه داد: آنها به طور آشکار و نهان رفتارهای خصمانه خود را دنبال می‌کنند و همه تلاششان در مسیر براندازی این نظام است.

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در آن زمان هم دشمنان خارجی با فریب دادن بعضی از مسئولان داخلی کشور به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود بودند و اکنون باید تمام آحاد ملت به ویژه مسئولان سیاسی و نظامی کشور با بصیرت کامل از ایجاد فتنه‌ای دیگر جلوگیری کنند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات 94 را بسیار مهم خواند و گفت: تنها عملی که می‌تواند دشمنان را به یاس و ناامیدی بکشاند همین حضور مردمی و در صحنه بودن است و بی‌شک حضور قشر روحانی به عنوان پرچمداران انقلاب در کنار مردم می‌تواند به ابهت این نظام بیفزاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شاه‌محمدی فعال سیاسی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم شرکت در انتخابات را یکی از مهمترین رویدادهای ملی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانه پشتیبانی از نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات و انتخاب شخص صالح به منزله بیمه کردن کشور است افزود: حضور در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و ملی است و هرکس خواستار آزادی و استقلال و حفظ شرافت این نظام و انقلاب است باید در انتخابات حضور یابد.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی با بیان اینکه برای رسیدن به این نظام و انقلاب خون دل‌ها خورده‌ایم و جوان‌های بسیاری را فدا کرده‌ایم و اشک‌های مادران این سرزمین بر خاک این ملت جاری شده است، گفت: اکنون تنها راه پاسداری و دفاع از انقلاب حضور پررنگ در مشارکت‌های سیاسی است و شرکت در انتخابات یک تودهنی محکم بر دشمنان این نظام است.

وی اظهار کرد: دشمنان بدانند که با تعیین لیست انتخاباتی هرگز نمی‌توانند مجلس مدنظر خود را روی‌کار آورند چرا که تجربه نشان داده است مردم ولایتمدار ایران اسلامی همیشه برخلاف مسیری حرکت می‌کنند که دشمنان نشان می‌دهند.

این فعال سیاسی مشارکت مردم در انتخابات را نشانه امیدواری مردم به فعالیت‌های سیاسی کشور دانست و گفت: مردم با حضور خود در این جنبش سیاسی افزایش فرهنگ اجتماعی و سیاسی خود را می‌رسانند و در واقع کشور خود را در راستای حرکت به سوی توسعه سوق می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه مسئولان نظام است و قدرت مسئولان سیاست خارجی را برای تصمیم‌گیری در عرصه‌های بین المللی افزایش می‌دهد.

بر این اساس باید گفت که اکنون در سطح بین‌المللی و جهانی همه نگاه‌ها معطوف به ایران اسلامی است و بسیاری از قدرت‌های جهانی با تعیین خط مشی‌های مورد نظر خود سعی بر روی‌ کار آمدن مجلسی مطابق میل خود در ایران دارند و همین مسئله ایجاب می‌کند ملت ایران بار دیگر آگاهانه‌تر و با بصیرت بیشتر به میدان انتخاب آمده و با اراده ملی خود بار دیگر لرزه بر دل دشمنان این نظام بیفکند. بی‌شک انتخابات مسیری روبه جلوست و گرچه بسیاری در صدد ضربه زدن به این مهم هستند اما باید بدانیم هر شخصی که خود را وامدار این نظام می‌داند باید برای ساختن ایرانی قدرتمند وارد عمل شود و با شرکت در انتخابات آنطور که خود می‌خواهد ایرانش را آباد سازد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار