کد خبر: ۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 04 April 2015
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: در اجرای پروژه ساخت امام‌زاده عبدالله(ع) آمل بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت‌الاسلام رسول علیخانی امروز در گفت‌وگو با تسنیم ، با بیان اینکه‌سال گذشته در اجرای پروژه ساخت امام‌زاده عبدالله(ع) آمل، بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون  تومان هزینه شده است، اظهار داشت: این هزینه‌ها در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی صرف شده است.

وی با تاکید براینکه برای ساخت این پروژه هیچ اعتبار خاصی کنار گذاشته نشده است، افزود: همه هزینه‌ها و صرف آنها از سوی نذورات مردم، خیرین و مسافران تامین می‌شود.

علیخانی افزود: تمامی درآمدهای زائرسراهای این امام‌زاده برای تامین اعتبار ساخت این پروژه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه صرف خدمات مسافران و زائران می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه امام‌زاده عبدالله(ع) با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع یکی از بزرگترین مکان مذهبی در استان مازندران است، اذعان داشت: با توجه به قرار گرفتن طرح جامع به عنوان یک امام‌زاده شاخص در کشور باید برای ساخت و اجرای این طرح همت مضاعفی از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه این امر تاکنون مورد بی‌توجهی مسئولان امر قرار گرفته است، بیان داشت: از نماینده مردم آمل و لاریجان خواستاریم تا برای تخصیص اعتبارات ملی برای اجرا و اتمام ساخت پروژه این امام‌زاده تلاش داشته باشند.

علیخانی ادامه داد: همچنین فرماندار ویژه آمل در جلسات شورای اداری باید به بیان کمبود اعتبار برای ساخت امام‌زاده عبدالله(ع) بپردازند و از استانداری مازندران تقاضای تعیین بودجه برای جذب اعتبار اختصاصی به آن کند.

رئیس اوقاف و امور خیریه آمل پیشرفت فیزیکی صحن داخلی این امام‌زاده را 60 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی پیمانکاران خبر داد و گفت: در سال‌جاری نخستین فعالیت از سوی متولیان امر به چاپ مناقصه برای ادامه کار اقدام کردند تا هرچه زودتر صحن داخلی حرم امام‌زاده عبدالله(ع) به اتمام برسد زیرا این امام‌زاده مورد استقبال بی‌نظیر بسیاری از زائران در اقصی نقاط کشور است.

وی بیان کرد: مسئولان آمل برای تکمیل بزرگترین امام‌زاده کشور در ردیف بودجه ملی تلاش کنند.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار