سیدباقر پیشنمازی را دریابید
مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار گوید، کاندیدای اصولگرای مجلس از حوزه انتخابیه ساری را بیشتر بشناسید.
کد خبر: ۱۸۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 23 February 2016
به گزارش تانباک مازندران، این روزها بازار بگیر و ببندهای انتخاباتی داغ است، یکی وعده کار می‌دهد، یکی وعده پول می‌دهد، یکی وعده شهر تمیز و عاری از مشکلات و بیکاری می‌دهد، برخی هم به‌دنبال حفظ منافع خویش هستند، برخی‌ها فقط به فکر قدرت‌طلبی هستند، خلاصه امروز وعده مدینه فاضله می‌دهند این وعده و وعیدها تنها تا آخر روز هفتم اسفند دوام می‌آرد و بس.

از هفتم اسفند خبری از وعده‌های انتخاباتی مطرح نیست، این موضوع را همه مردم می‌دانند، حتی کسانی که در ستادهای انتخاباتی فعال هستند به این وعده وعیدها واقف و آگاه هستند و خودشان می‌دانند که نباید به این وعده و وعیدها دل‌خوش باشند.

اما در این شهر هم پیدا می‌شوند افرادی که واقعاً در تبلیغات انتخاباتی نه وعده می‎دهد و نه حقه انتخاباتی دارد، نه اهل سیاست‌بازی است، نه برای جمع کردن افراد به‌دنبال بازیکن فوتبال است، نه سعی می‌کند از چهره‌های ملی و منطقه‌ای استفاده کند.

کمتر وعده می‌دهد حتی به اطرافیانش هم وعده نمی‌دهد با صراحت به مر قانون عمل می‌کند، در روزهای که فعالیت انتخاباتی شروع نشد، کوچک‌ترین بحثی درباره حضورش مطرح نکرد، فقط تنها اسمی که از او بیرون رفت حضورش در انتخابات بود.

بسیاری از همفکرانش از حضورش مجددش در انتخابات تعجب کردند، در این شهر تنها یک ستاد مرکزی دارد، غریب و گمنام نیست، به قول برخی از دوستان روزمه‌ای دارد که اگر همه داوطلبان نمایندگی مجلس جمع شوند به اندازه او سابقه و فعالیت ندارند.

در طول مدت حضورش در فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها کوچکترین تخلفی از او سر نزد، حتی قانون‌مداری‌اش زبانزد خاص و عام شد، امروز در دانشگاه منابع طبیعی ساری وقت نماز اول مباحث انتخاباتی را رها کرد.

در بسیاری از امور واقعاً آگاه به مسائل است، از عدم برنامه‌های تبلیغاتی به‌شدت گلایه دارد، نه اینکه توانایی عدم فعالیت انتخاباتی داشته باشد یا از نظر مالی در مضیقه باشد علاقه ندارد که در انتخابات غش کند، حقایق مربوط به تبلیغات نمایندگی را مطرح می‌کند، بیشترین قولش رعایت قانون و مقررات است، از اینکه صادقانه حرفش را می‌زند خرسند، در انتخابات برایش آرای خالص مهم است و به‌دنبال رأی پاک است.

از ظرفیت‌های قانونی برای معرفی خودش استفاده می‌کند، به هیچ یک از نزدیکان خودش وعده کار و اشتغال نداد، ستادش واقعاً مردمی است، با اینکه در بهترین جای شهر ستاد انتخاباتی دارد و آن هم متعلق به خودش و خانواده‌اش که از قبل برایش مانده است، هیچ‌وقت در این مدت جلوی ستادش شاهد تجمع نبودیم، برای مردم اسباب زحمت ایجاد نکرد، بزرگ‌ترین تخلفش در ستاد انتخاباتی جلو آوردن چهارپایه‌ای که پوسترهای مربوط به معرفی خودش و رزومه‎اش بود را جمع‌آوری کرد، بزرگ‌ترین پذیرایی در ستادش چند تا شیرینی زبان و نیز چایی هست این هم به رسم ادب و میهمان‌نوازی است.

هستند در این شهر کسانی که واقعاً وام‌دار به جریانی نیستند، واقعاً به‌دنبال جذب آرای پاک هستند، از اینکه در انتخابات رأی نیاورد نگران نیست، فقط از این ناراحت است که چرا برخی‎ها به اسم قانون تخلف می‎کند، در رفتار و گفتار تنها از خدا می‎ترسد، مسائل مربوط به مباحث دینی و اعتقادی را با صراحت و ادله مطرح می‌کند، دین‌مدار و قانون‌مدار است.

در ستادش به هیچ فردی توهین نشد، در طیف اصولگرایان نمایندگی مجلس قرار دارد، چنان جذاب و در عین حال سنجیده صحبت می‌کند، به‌ کلمه کلمه حرفی که می‌زند اعتقاد دارد، ازش درباره دعوت از چهرهای ملی در ستاد پرسیدم فقط گفت: من آنم که رستم بود پهلوان!

او سیدباقر پیشنمازی، درباره سابقه مدیریت و فعالیت و تجربه‌اش قدیمی‌های ساری بهتر می دانند، از ساروی‌های اصیل است و نکته آخر اینکه وامدار کسی نیست، صادقه بگویم وامدار کسی نیست و در این دوره زمانه کسی پیدا شود و قرار باشد به مجلس برود و وامدار کسی نباشد خیلی حرف است، او را دریابید.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار