مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: در تعطیلات نوروز امسال شاهد افزایش 15 درصدی جذب مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته بودیم.
کد خبر: ۱۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 06 April 2015

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: در تعطیلات نوروز امسال شاهد افزایش 15 درصدی جذب مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته بودیم.

به گزارش فارس؛ عبدالرضا فولادوند اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال 16 هزار و 754 خانوار در مدارس ستاد اسکان استان پذیرش شدند و اسکان یافتند.

وی گفت: 67 هزار و 187 نفر روزانه در قالب 120 هزار و 937 هزار نفرروز در ستاد اسکان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز در ستادهای اسکان استان، آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 همدان و شهرستان ملایر بیشترین پذیرش مسافر را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات شاهد افزایش 15 درصدی اسکان مسافر بودیم که این امر نشان می‌دهد کیفیت خدمات‌دهی به مسافران در همدان مطلوب بوده و نشان از رضایتمندی آنها دارد.

فولادوند تصریح کرد: با توجه به اینکه در استان 186 مدرسه برای ستاد اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته بودیم، این مدارس در یکهزار و 786 کلاس با ظرفیت هر کلاس پنج نفر تعریف شده بود.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز در ستاد اسکان استان 231 نفر فعال بودند که در قالب 19 پایگاه و یک ستاد مرکزی استان را زیرپوشش داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان ادامه داد: در ستاد اسکان 126 اتاق با امکانات ویژه، 709 کلاس با امکانات نوع «الف»، 260 اتاق از نوع «ب» و 691 اتاق از نوع «ج» فعال بود.

وی با اشاره به اینکه در اتاق‌های نوع ویژه تمام امکانات شامل تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و دستشویی در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: در نوع «الف» همه امکانات اتاق ویژه به جزء تخت، در اتاق‌های نوع «ب» به صورت مفروش، پتو، حمام، یخچال و تلویزیون مشترک و در نوع «ج» فقط اتاق‌های مفروش مهیا شده بود.

فولادوند در پایان گفت: در ستاد اسکان استان همدان از تمام ظرفیت‌های اتاق‌های ویژه و نوع «الف» و «ج» استفاده کامل شد و از اتاق‌های درجه سه محدود استفاده کردیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار