کد خبر: ۱۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 24 February 2016

سعيد معزي

خوانندگان محترم با پوزش كمي طولاني است خواهشمنديم تا آخر مطالعه بفرماييد.

حساس ترين انتخابات بعد از انقلاب را در پيش رو داريم. هردو در جايگاه خود مهمتر، اقبال عمومي از دولت اعتدال علي رغم مشكلات ، رقيب را سخت ترساتده است. اما نبايد ميدان را خالي كرد تا رقيب بتازد . تا در مجلس دولت را فلج كنند. براي عبور از اين مرحله بسيار حساس بايد رمزي داشته باشيم با حداقل ها چگونه رقيب را در ميدان رقابت شكست دهيم . رمز اين پيروزي حضور حداكثري و شركت همگان است؛ حتي كساني كه ضد انقلاب و نظام هستند راي دهند . اين مهم را جدي تلقي كنيم. چون سرنوشت آتي كشور به اين مجلسين وابسته است .

حضور حداكثري رمزعبور ما البته توام با پيروزي در مقابل رقيب است . آرا حداكثري بهانه از دست رقيب خواهد گرفت چرا كه نماينده اي كه با اخذ راي بالا بتواند به مجلس راه يابند موثر خواهد بود. و از سوي خنثي كننده پول هاي كثيف خواهد بود. فرمايش مقام معظم رهبري را نصب العين قراردهيم ، تا به اهداف مورد نظر برسيم. وظيفه عموم نخبگان و فعالان سياسي و دلسوزان كشور و نظام حضور حداكثري را در جهت قدرتمند شدن ايرا ن در منطقه وخنثي كردن توطئه هاي رنگارنگ به تنوير افكار عموميي بپردازيم.

رقيب جریان اعتدال كم آورده است و رفتار و گزارشهای رسانه های همسو كه اغلب سياه نمايي است. آنها حتی سخنان رييس جمهور را سانسور یا قطع می کنند در صورتي كه در دولت سابق نزديك بود از ناهار خوردن اش نيز گزارش خبري تهيه نمايند و بعد انتظار دارند ... .

شايسته است مثل سال 92 با حضور حداكثري برای گرفتن نتيجه مثبت در انتخابات شرکت کنیم.

اما در شهر ما ، در اين قسمت از اين نوشته از نمايندگان سابق و كانديداها و نمايندگان فعلي شهر اردبيل ، نير ، نمين و سرعين سوالاتي مطرح مي شود جهت روشنگري افكار عمومي با جواب صريح و دقيق اذهان افكار عمومي را روشن سازنند.

الف: کاندیدای محترمی که در مورد زبان تركي و آذري مطالبي را گفته ايد كه چيزي بنام زبان تركي نداريم .

ب: ريل راه آهن براي اقتصاد منطقه از جايگاه ويژه اي برخورداراست مثل استان شدن ، اما رفتار یکی از نمایندگان موجب شد اين پروژه آسيب جدي ببيند. چرا بعد از اينكه ميلياردها تومان در زير كوه هاي زنجان هزينه شده امروز دنبال آن هستيد كه از شهر نير عبور كند آيا به نظر شما در دولت قبل كه اين همه دلار وارد كشور شد نمي توانستيد اعتبار و تخصيص ويژ ه اي به اين مهمي از دولت مهرورز كه همه از دوستان شما بودند بگيريد؟

2- دیگر نمایندگان محترم سوال ريل راه آهن را از شماهم مي پرسيم .

الف: چرا تقلا به خرج نداديد تااين كار مهم به سرانجام برسد ؟ علت از كجا ناشي ميشود كه شهر تبريز در ايام دولت عدالت محور زير و زبر شد اما ما اندر خم يك كوچه ايم ؟

ب: زماني كه دولت دهم در مقابل حكم حكومتي مقام معظم رهبري يازده روز خانه نشين شد چرا به صراحت موضع نگرفتيد ؟ و يا زماني كه گفت من قانوني را اجرا ميكنم كه قبول دارم شما مگر با همين قانون با راي مردم به مجلس راه نيافته ايد؟ چرا از حق مردم و شهدا دفاع نكرديد ؟ انتظار می رود در مقابل انحرافات از موضع حق سخن مي گفتيد.

3- جناب نماینده سابقی كه با حمايت حزب اعتماد ملي به مجلس راه يافت در نهايت در پشت تريبوني كه با راي همين مردم راه يافته بود برعليه رييس حزب اش شعار داد بدون توجه به حق الناس. سوال اول اينكه توضيح بفرماييد چرا در ايام انتخابات از چپ شروع كرديد اما بعد از اينكه به مجلس راه يافتيد از گوشه راست نواختيد؟

ب: چرا بر عليه برجام و توافق اوليه همگام با برخی نمازگزاران نماز جمعه تهران شعار داديد. كجاي برجام برعليه منافع ملي است و بعدها هم موضع خودتان را اصلاح نكرديد؟ علي رغم تاييد مقام معظم رهبري، توضيح بفرماييد كه توافق برجام آيا منافع ملي كشورا تامين ميكند يا خير؟

4- روحانی محترمی که در این دوره برای اولین بار کاندیدا شده اید و از دوستان قديم بنده هستید و اصالتا اهل روستای گرجان می باشید، دوست داريم پاره ای از مواضع خودشان را روشن و شفاف بيان كنند

الف: موضع جنابعالي در خصوص برجام و حمايت از دولت اعتدال چگونه است؟

ب: باتوجه به اينكه در قانون اساسي آزادي بيان به صراحت آمده نظر جنابعالي در خصوص آزادي بيان در دانشگاه ها و مطبوعات و...جهت تنويرافكار عمومي صريح تر بيان كنيد؟

ج: موضع حضرتعالي در قبال رد صلاحيت ها چيست ؟

5- اما برادرانی كه از مدیران تراز اول دولت احمدی نژاد در استان و کشور بودید . اين همه پول و امكانات در دولت سابق نتوانستند معضل ريل را براي هميشه حل نمايند. سئوال ما از شما اینهاست:

الف: شما که در سخراني هايتان گفتيد كه تضمين كتبي ميدهم كه فلان مقدار شغل ايجاد ميكنم .زماني كه استاندار بوديد چرا اين كارا نكرديد؟ همين سوال جواب دهيد كافي است .

6- ریاست سابق شورای شهر اردبیل که از خانواده معظم شهدا و خود و برادرانش جانباز هستند و شخصيت آرام دارند و در مواضع سياسي شان اعتدالي هستدن كه انتظار رفتار اصلاح طلبي آن چناني از وي نبايد داشت. نقل شده به نوصيه آيت اله هاشمي وارد صحنه شده اید . ايشان ، با توجه به اينكه سه دوره در شوراي شهر بوده از نگراني و نگاه مردم اطلاع كافي دارند.

7- مهندس محترمی که دوره قبل پدیده انتخابات لقب گرفتند ، املاي نانوشته هستند. از اطرافيانش شنيدم كه نظرش اعتدالي است اما نگران از تخريب ،موضع صريح نمي گيرد. بهتر است با درك موقعيت به افكار عمومي جواب صريح و روشن فرمايند والله العالم.

8- حقير هنوز نتوانسته ام بفهم كه شهردار سابق به كدام منش و روش و بينش طي طريق مي كند قصد تخريب نيست به سوالات مردم جواب دهند در مورد برجام و اعتدال .

در خاتمه از طولاني شدن اين نوشته عذر خواهي مي كنم. باز هم فرمايش رهبري را رمزي پيروزي مردم ميدانم با حضور حداكثري بتوانيم براي آينده كشور مسير رشد و توسعه و پيشرفت را رقم بزنيم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام جناب معزي - همه مطلب را چند بار خواندم - جسارت نباشد من فكر ميكنم شما با سوالات و ديدگاه ضمني خود ،هنوز اندر خم يك كوچه هم نرسيده ايد ؟؟؟
توصيه ميكنم اين دوره راي سفيد بدهيد وبراي دوره بعدي دنبال جواب سوالات خود باشيد !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار