سرپرست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ملایر از تحصیل 10 دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 26 February 2016

سرپرست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ملایر از تحصیل 10 دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر خبر داد.

به گزارش فارس،میلاد منافی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه ملایر تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: این دانشجویان از مقطع کارشناسی تا دکترا هستند.

وی گفت: این دانشجویان در بیش از 65 رشته مختلف در شش دانشکده دانشگاه ملایر در حال تحصیل هستند که نیمی از این رشته‌های در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

سرپرست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ملایر یکی از سیاست‌های دانشگاه ملایر را جذب دانشجویان غیر ایرانی در این دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه ملایر با هدف گسترش روابط علمی و فرهنگی کشورمان با سایر کشورهای جهان دانشجویان غیر ایرانی را در همه مقاطع تحصیلی پذیرش می‌کند..

وی با اشاره به اینکه جذب بیشتر دانشجویان غیر ایرانی در مقاطع و رشته‌های مختلف از برنامه‌های آینده در دانشگاه ملایر است از پذیرش هشت دانشجوی غیر ایرانی جدید در این دانشگاه خبر داد و افزود: این دانشجویان از نیم سال دوم سال جاری وارد این دانشگاه شده‌اند.

منافی با اشاره به اینکه مدیریت امور بین‌الملل دانشگاه ملایر به عنوان نهادی تسهیل‌گر با هدف تحقق اهداف و اعتلای دانشگاه در سطح بین‌المللی فعالیت‌ می‌کند، تصریح کرد: اینمدیریت در تلاش است تا با حضور مؤثر در سازمان‌های بین‌المللی، مشارکت در فرایندهای توسعه علم، فناوری و نوآوری در سطح ملی و بین‌المللی دامنه مراودات علمی با مؤسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور را توسعه دهد.

وی افزود: یکی از اهداف ما زمینه تبادل اندیشه و آرا میان استادان و پژوهشگران این دانشگاه و مؤسسات همتای داخل و خارج از کشور و همچنین جذب دانشجویان سایر کشورها است.

سرپرست دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ملایر با بیان اینکه دو دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه تحصیل می‎کنند، گفت: با پذیرش دانشجویان جدید که ازدو کشور بوروندی و سوریه هستند تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه ملایر به 10 دانشجو افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده دانشگاه ملایر برای گسترش روابط بین‌المللی با سایر کشورها خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر آن است تا طبق سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی زمینه مناسبی را برای ادامه تحصیل دانشجویان دیگر کشورهای جهان در این دانشگاه فراهم کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار