شفاف‌سازی درآمد‌ها در دستور کار شهرداری اصفهان قرار بگیرد و از سوی شهرداری به مردم صورت حساب ارائه شود.
کد خبر: ۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷ 17 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، کریم داوودی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات عملیاتی در راستای توسعه گردشگری در اصفهان گفت: در حال حاضر در ارتباط با این موضوع تنها شعار داده می‌شود و هیچ کار عملیاتی صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: باید در راستای این موضوع به توسعه زیر‌ساخت های گردشگری، توسعه باغ هتل‌ها و ایجاد زیر‌ساخت‌های خدمات شهری حمل و نقل گردشگری توجه شود تا گردشگری در اصفهان توسعه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه کلان‌شهر اصفهان با 2 میلیون نفر جمعیت نباید هنوز تک‌قطبی از خدمات باشد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای ایجاد مراکز خدماتی در اطراف شهر باید صورت بگیرد تا سفر‌های شهری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان باید به صورت چند‌قطبی اداره شود، ادامه داد: باید از ایجاد مراکز تجاری بزرگ در مرکز شهر و به ویژه در خیابان‌های با عرض ترافیکی کم خود‌داری شود.

داوودی با اشاره به اینکه باید از توسعه مطب‌های پزشکی در مرکز شهر جلوگیری شود، تاکید کرد: همچنین باید از ایجاد مراکز آموزشی به ویژه مراکز فنی و حرفه‌‌ای و از تردد خودرو‌های فاقد معاینه فنی در مرکز شهر جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار