فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از کشف بیش از یک میلیون و۵۵۴هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری در هرمزگان با ۵۰درصد افزایش کشف خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در نشست خبری با تاکید بر اجرای طرح‌های مختلف پلیس برای ارتقای سطح امنیت در هرمزگان اظهارداشت: در اجرای طرح های پلیس به ویژه طرح امنیت اخلاقی همواره با جدیت به دنبال اصلاح و ارشاد جامعه هستیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه، بیشترین اقدامات صورت گرفته در این طرح به تذکر لسانی و راهنمایی های لازم جهت ارشاد مرتکبین به تخلفات مذکور صورت می پذیرد افزود: بیشترین برخوردها در این طرح با خودروهای شیشه دودی، حمل سگ، و بدحجابی است.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به آمار کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری تا کنون بیش از 652میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان کشف شده است.
 
سردار ملکی به افزایش 217درصدی کشفیات قاچاق کالا در استان اشاره داشت و افزود: در این زمینه تعداد پرونده‌های قاچاق بالای صدمیلیون تومان بیش از 50فقره با 233درصد افزایش و پرونده های زیر صد میلیون هم 4هزارو 442فقره کشف شده است.
 
وی همچنین از توقیف 41فروند شناور، 3هزارو 205خودرو، متلاشی شدن 17 باند و دستگیری 4هزارو 538 نفر فعال در حوزه حمل کالای قاچاق در استان هرمزگان در سال جاری خبرداد.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از کشف بیش از یک میلیون و554هزار لیتر سوخت قاچاق در سال جاری در هرمزگان با 50درصد افزایش کشف خبر داد.
 
سردار ملکی تاکید کرد: پس از کشف 1250تن برنج آلوده که باانجام آزمایشات حتی مصرف حیوانی آن هم تائید نشد فشارهای زیادی برای ترخیص آن صورت گرفت که خوشبختانه با حمایت استانداری از ترخیص آن جلوگیری به عمل آمد.
 
وی در ادامه از کشف بیش از 72تن انواع مواد مخدر طی 11ماه گذشته در هرمزگان خبرداد و افزود: در این راستا استان هرمزگان با 23درصد افزایش کشف رتبه سوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به متلاشب شدن بیش از 200باند قاچاق مواد مخدر در استان و توقیف 915 دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان تصریح کرد: بالغ بر 7هزارو 392نفر اعم از قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در هرمزگان دستگیر شده که 11درصد افزایش دسگیری را درپی داشته است.
 
سردار ملکی ادامه داد: طی عملیات‌های انجام شده در زمینه دستگیری و متلاشی سازی باندهای مواد مخدر استان 18نفر از قاچاقچیان دستگیر و 2نفر نیز کشته شدند.
 
وی درادامه با اشاره به اثرات سوء مصرف هشیش در جامعه به خصوص جوانان از کشف بیش از 15 تن هشیش طی 11ماهه گذشته در هرمزگان خبرداد و افزود: نیروی انتظامی با پاسداری از مرزهای آبی و خاکی و با تیزبینی و هوشیاری با ورود هرنوع مواد مخدر و کالاهای ممنوعه قاچاق  به کشور مبارزه می‌کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تاکید بر تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در هرمزگان اظهار داشت: در استان هرمزگان در طول 11ماه گذشته شاهد کاهش 10درصدی سرقت بوده ایم.
 
سردار ملکی ادامه داد: با اشاره به اینکه در سرقت های مهم 6درصد کاهش وقوع داشتیم تاکید کرد: 5هزارو 59نفر سارق در هرمزگان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
 
وی تصریح کرد: در 11ماه گذشته سال جاری در هرمزگان شاهد کاهش وقوع 43درصد ی در سرقت عنف، 17درصد سرقت منزل، 26درصد سرقت خودرو، 43درصد مغازه، 6درصد موتور سیکلت، 3درصد سرقت داخل خودرو و البته با افزایش 1درصدی کیف‌قاپی در هرمزگان بودیم.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به 4هزارو 686فقره تصادف در محورهای برون و دورن شهری هرمزگان طی 11ماه گذشته خبرداد و افزود: آمار متوفیان در این تصادفات که نسبت به سال گذشته با 20درصد کاهش مواجه است بالغ بر 426نفز با کاهش 12درصدی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار