دولتی که ادعای قانون مداری دارد با فشار بر مردم قم 115 درصد مالیات اخذ کرد در صورتی که در اصفهان 60 درصد این مهم محقق شده است ، تذکر دادیم ولی برخی از مدیران دستگاه های اجرای قم با باندبازی و پارتی بازی نگذاشتند.
کد خبر: ۱۸۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 24 February 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد شهید مصطفی خمینی قم با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و نثار درود به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: مردم ایران هفتم اسفندماه پای صندوق های رای خواهند آمد و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار و نوکران منطقه ای آن ها خواهند زد.

وی با اشاره به این که نماینده مجلس دو وظیفه نظارت و قانون گذاری را بر عهده دارد، افزود: در طول این چهارسال در بعد نظارتی با تجمل گرایی، اشرافیت و با ویژه خواری مبارزه کردم.

امیرآبادی با اشاره به این مطلب که نامه هایی که در خصوص مبارزه با فساد نوشتیم تاثیر خودش را داشت، ادامه داد: در مسئله بابک زنجانی، من و حجت الاسلام آشتیانی از جمله نمایندگانی بودیم که نامه ای را به سران قوا نوشتیم و همان پیگیری بود که باعث دستگیری و رسیدگی به پرونده اش شد.

وی تصریح کردند: روزهای پنج شنبه در دستگاه ها، ادارات، بیمارستان ها و غیره حضور می یافتم و بر آن ها نظارت کرده و تلاش می کردم که تا مشکلات را حل کنم.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: با حجت الاسلام آشتیانی به بیمارستان کامکار رفتیم و متوجه شدیم که آمبولانس ندارند؛ با پیگیری ما 18 آمبولانس به استان قم اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: از کهک با من تماس گرفتند که مشکل آب داریم؛ با پیگیری هایی که انجام دادم پنج و نیم میلیارد تومان بودجه برای آن گرفته و این پروژه افتتاح شد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به این موضوع که یکی از مشکلات شهر و استان ما مالیات است، گفت: متاسفانه این را مجلس شورای اسلامی تصویب کرد که در دوران رکود مالیات افزایش یابد در حالی که باید کاهش می یافت؛ من رای منفی دادم ولی تصویب شد.

وی افزود: در سال 93 دولت پیشنهاد 350 میلیارد تومان مالیات برای قم را داد، چون عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودم،30 میلیارد تومان کم کردیم اما دولتی که ادعای قانون مداری می کند، برای قم همان 350میلیارد خودش را اجرا کرد و زمانی که ابلاغ شد، سازمان امور مالیات قم به مردم فشار آورد و 380 میلیارد تومان از مردم مالیات گرفت؛ اصفهان 60 درصد مالیات گرفت اما قم 115 درصد مالیات از مردم گرفت؛ زمانی که دولت دید مردم قم 380 میلیارد تومان مالیات داد، برای سال 94 رقم 450 میلیارد تومان مالیات را پیشنهاد داد و چون قیمت نفت پایین آمده بود نمایندگان کل مالیات را تصویب کردند و امروز وقتی مردم می پرسند چرا گران شده، می گویند مجلس گران کرده است.

امیرآبادی ادامه داد: من و حجت الاسلام آشتیانی تذکر دادیم و خواستیم مشکل را حل کنیم ولی چه کنیم که برخی از مدیران دستگاه های اجرای قم با باندبازی و پارتی بازی نگذاشتند.

وی با اشاره به این موضوع که برای ایجاد وحدت میان مسئولان قم چهار سال سکوت کردم، تصریح کرد: من یک خانه بیشتر ندارم که آن هم در نیروگاه است و غیر از آن چیزی که اعلام کردم و در سایت majlesnama.ir آورده ام، هرچه پیدا کردید برای خودتان؛ پل جمهوری را من پیگیری کردم و ساخته شد اما موقع افتتاح فردی دیگری را برای افتتاح آوردند و امروز می خواهند مرا تخریب کنند؛ این پل نیمه کاره است و من نیز مخالف افتتاح آن در این زمان بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: من و حجت الاسلام آشتیانی در عزل و نصب مدیران استان هیچ نقشی نداشتیم؛  هر مدیری که توانستید پیدا کنید، که بگوید که ما در عزل و نصبش نقش داشتیم.

وی با مطرح کردن این موضوع که من چه کنم که یک باندی در این شهر عزل و نصب ها را انجام می دهد و دو سال در این شهر بین استاندار و معاونش درگیری بود، خاطرنشان کرد: آقای صالحی منش، استانداری وقت قم ده بار من و آقای آشتیانی را خواست و گفت من را نجات بدهید و در آخر استانداری که در حزب و سلیقه سیاسی خودشان بود استعفا داد و رفت.

امیرآبادی ضمن اشاره به این مطلب که اموالم را اعلام کرده ام، تاکید کرد: من و آقایان آشتیانی و ذوالنور هزینه های انتخاباتی خود را نیز اعلام خواهیم کرد و محل درآمد آن را نیز خواهیم گفت.

وی با اشاره به این مطلب که من جزء نماینده هایی بودم که موضع خودم را شفاف اعلام کرده ام ، گفت: برجام نه فتح الفتوح بود و نه قرارداد ننگین بلکه تلخ بود و اجتناب ناپذیر.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: فتح الفتوح نبود چون امتیازات فراوانی دادیم و امتیازات کمی نیز گرفتیم اما قرارداد ننگین نبود چون رهبر انقلاب فرمودند این تیم مذاکره کننده فرزندان این انقلاب هستند، بیشتر از این نتوانست امتیاز بگیرد.

وی با اشاره به این موضوع که برخی اقداماتی که در حین مذاکرات انجام شد را قبول ندارم، افزود: آقای ظریف می توانست با جان کری قدم نزند.

امیرآبادی ادامه داد: همانطور که حضرت امام (ره) قطعنامه 598 را پذیرفت و ما رزمندگان گریه کردیم، همان روزی که راکتور اراک را با سیمان پر می کردند، رزمندگان هسته ای ما نیز گریه می کردند و این برای ما تلخ بود.

وی تصریح کرد: زمانی که رهبر انقلاب مطرح کردند که مجلس باید در مسئله برجام نظر بدهد، من پیشنهاد کمیسیون برجام را دادم و رای آورد و این کمیسیون گزارش منصفانه ای داد.

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: اگر مردم به ما اعتماد کنند و رای بدهند ما سه نامزد اصولگرا از قم رای بیاوریم، اگر دولت برنامه ای بیاورد که می خواهد مشکلات اقتصاد و معیشت و بیکاری را حل کند، مطمئن باشید که ما سه نفر با تمام وجود به دولت چه اصولگرا باشد چه اصلاح طلب کمک خواهیم کرد اما اگر بخواهند حاشیه سازی کنند و ارزش ها را زیر پا بگذارند، ما مطمئنا از طرف شما جلوی دولت خواهیم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که ما اصولگرایان برای حل مشکلات رکود و اشتغال طرح داریم، گفت: نخستین پیشنهاد ما به دولت این است که هزینه های تولید را پایین بیاورید؛ متاسفانه دولت از هر فرصتی برای گران کردن استفاده می کند.

امیرآبادی اظهار داشت: دومین پیشنهاد ما این است که باید صنعت ساختمان راه بیافتد؛ بجای این که به خودرو وام بدهیم و دو کمپانی ورشکسته این کشور را نجات دهیم، بیاییم صنعت ساختمان را حرکت دهیم که اگر این صنعت راه بیافتد هزاران شغل بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

وی با اشاره به این موضوع که با راه حل های غربی کشور آباد نمی شود، تاکید کرد: ما باید توانمندی این ملت و جوانان این ملت توجه کنیم و متاسفانه آنچه که امروز توجه نمی شود ظرفیت درونی کشور است و همیشه دستمان را به سوی غربی ها دراز می کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت: به آقای آخوندی وزیر راه گفتم که موضوع قرارداد با ایرباس چیست؟ گفت که این یک تفاهم نامه است؛ جان همه برای ما عزیز است و حتما باید تامین شود اما تنها 5 درصد مردم ایران از هواپیما استفاده می کنند و ما باید مشکلات کشور را اولویت بندی کرده و اول مشکلات اساسی را حل کنیم.

وی با اشاره به این مسئله که یکی از مشکلات کشور مسائل فرهنگی و اجتماعی است، ابراز داشت: اگر نگاه و رویکرد دولت و مجلس نسبت به آموزش و پرورش تغییر کند، در دوازده سال آینده 48 درصد از هزینه های مالی کشور کاهش می یابد که در کنار آن منافع اجتماعی و فرهنگی نیز به شدت افزایش خواهد یافت.

وی ضمن اشاره به این مسئله که احترام جامعه مدرسین حوزه برای همه ما واجب است، اظهار داشت: وقتی لیست جامعه مدرسین ارائه شد، بزرگان اصولگرایی نزد آیت الله یزدی رفتند و کسب تکلیف کردند؛ آیت الله یزدی گفتند من در جلسه ای که این تصمیم گرفته شده نبودم، شما خودتان لیست بدهید که آمدند حجت الاسلام آشتیانی، حجت الاسلام ذوالنور و من را معرفی کردند.

امیرآبادی با اشاره به این که برخی می خواهند افرادی که در مقابل انگلیس ایستاده اند، وارد مجلس و خبرگان نشوند، تاکید کرد: چرا بی بی سی از برخی نامزدها دفاع می کند؟ مگر حضرت امام (ره) نفرمودند که زمانی که دشمن از شما تعریف می کند به خودتان شک کنید؟ انگلیس دشمن ما نیست؟ تمام بدبختی های ما پیش از آن که از آمریکا باشد از انگلیس است؛ وهابیت و بهائیت ساخته و پرداخته انگلیس است.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار