رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار انتخابات را از منابع رسمی و معتبر دنبال نمایند.
کد خبر: ۱۸۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 26 February 2016
به گزارش خبرنگار مهر، موحدپور صبح جمعه به خبرنگاران گفت: روند انتخابات به خوبی در جریان است و هیچ مشکلی در هیچ کدام از شعب اخذ رای گزارش نشده است.
وی بیان کرد: هیچ تخلف انتخاباتی تا این لحظه وجود نداشته و گزارش نشده و با همکاری مردم، رعایت قانون و تلاش مأموران انتظامی، انتخابات از نخستین ساعات روز هفتم اسفند ماه در جریان است.
موحد پور گفت: خوشبختانه مردم استان از صبح امروز حضوری گسترده در پای صندوقهای رای داشتند و به طور قطع حماسه ای دیگر از حضور خود در صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی خواهند آفرید.

امکان دوبار رای دادن به هیچ وجه وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد از مردم شریف استان خواست تا در همان ساعت های اولیه در محل شعب اخذ رای حاضر شوند و رای خود را در صندوق بیندازند.
فتاح محمدی در محل ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری، افزود: یکی از ویژگی های این دور از انتخابات این است، کسانی که رای می دهند در سیستم ثبت شده و برای بار دوم اگر کسی بخواهد مجدد رای دهد، سیستم کار ثبت را انجام نمی دهد.
وی اظهار داشت: یقین داریم، دوستداران ایران اسلامی و علاقمندان به آرمان های انقلاب، نظام و ولایت، رسالت خود را در این عرصه حساس ایفا خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: مردم عزیز استان همپای ملت بزرگ ایران امروز با حضور گسترده در انتخابات حمایت خود از نظام و رهبری معظم انقلاب را به جهانیان نشان خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار