فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ محموله بزرگ قاچاق توسط ماموران پایگاه دریابانی پارسیان به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 28 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ «علی میرشمسی» گفت: ماموران گشت دریایی ناوگروه شناوری و پاسگاه مرزی دریایی شهرستان پارسیان شب گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود ۳ محموله قاچاق به کشور آگاه شدند.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله به تشدید کنترل نوار مرز با استفاده از تجهیزات الکترونیکی پرداخته و ۳ فروند شناور قاچاقچیان را به محض ورود به آب‌های کشورمان شناسایی کردند.
 
فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد: دریابانان بلافاصله با قایق‌های تندرو خود را به شناورهای قاچاقچیان رسانده و آن‌ها را متوقف کردند.
 
این مقام ارشد دریابانی استان هرمزگان افزود: ماموران در بازرسی از این شناور‌ها ۸ هزارکیلوگرم سیر خارجی، یک هزارو ۲۴۰ ثوب البسه، ۳ هزارو ۳۰۰ کیلوگرم گلابی و لیمو و ۵۷۹ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف کردند.
 
سرهنگ میر شمسی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۳ متهم در این رابطه گفت: کار‌شناسان ارزش ریالی این کالا‌ها را ۲۶ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار