نشست گروه تاریخ عصر کتاب برای نقد و بررسی کتاب « تاریخ تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران، از صفویه تا پیروزی انقلاب اسلامی » در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهرودی برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 28 February 2016
در این نشست که با حضور شماری از علاقه مندان، پژوهشگران و چهره های فرهنگی و دانشگاهی برگزار شد، کتاب « تاریخ تحولات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران از صفویه تا پیروزی انقلاب اسلامی » نوشته رمضان محمدی با حضور نویسنده کتاب، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است کتاب مذکور در سال 89 در 404 صفحه توسط انتشارات مبنای خرد منتشر شده است.
در این کتاب تحولات ایران از جنبه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از دورة صفویه تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان زنجان در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: از شهریور سال 83 تا کنون، بیش از 600 جلسه نقد و بررسی کتاب در نشست های عصر کتاب برگزار شده است.
سید حسین محمدی افزود: در زمان حاضر نشست های نقد و بررسی عصر کتاب در گروه های ادبیات، فلسفه، تاریخ، کلیات، علوم اجتماعی، کودک و نوجوان، علوم قرآن و حدیث، حقوق و علوم ورزشی دنبال می شود.
محمدی با بیان اینکه شرکت در نشست های عصر کتاب برای عموم آزاد است، افزود: علاقه مندان می توانند آمادگی خود را برای نقد و بررسی کتاب در این نشست ها، به این اداره کل اعلام کنند تا زمینه ارائه نقد و بررسی کتاب توسط متقاضی در نشست های عصر کتاب فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: نشست های عصر کتاب یک ابتکار به طور کامل بومی در این استان است و در سطح اداره های کل کتابخانه های عمومی سایر استان ها نمونه مشابهی ندارد و لازم است از ظرفیت آن استفاده بیشتری ببریم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار