مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:
مهدی حاجتی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای تنوع فعالیت‌ها است، اظهار کرد: اگر برای ارتقای فرهنگی وقت گذاشته شود جامعه سود می‌برد
کد خبر: ۱۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مهدی حاجتی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دارای تنوع فعالیت‌ها است، اظهار کرد: اگر برای ارتقای فرهنگی وقت گذاشته شود جامعه سود می‌برد.

وی کاهش مشکلات معلمان در سال جاری را هدفی مهم خواند و تصریح کرد: امسال رتبه‌بندی معلمان قانونمند می‌شود تا در سال 95 اجرایی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی مدارس استان در سال جاری رصد می‌‌شود، گفت: در این راستا از کمک خانواده‌ها بهره‌مند می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه 17.5 درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی استان درس می‌خوانند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای آموزش فرزندان خود هزینه می‌کنند و ارتباط بین خانواده و مدارس در سال جاری تقویت می‌شود.

حاجتی حدود 23 درصد فرهنگیان را مشمول بازنشستگی تا سال 98 ذکر کرد و یادآور شد: برای جایگزینی نیروهای آموزش و پرورش اعلام نیاز کردیم.

وی از برگزاری جشن تجلیل معلمان در اردیبهشت سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال به منظور پاس‌داشت مقام معلم جشن تجلیل از معلمان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان استقبال مسافران نوروزی را خوب توصیف کرد و متذکر شد: نوروز امسال 389 مدرسه با 3 هزار و 34 کلاس درس و 50 درصد افزایش ظرفیت پذیرای مسافران نوروزی بود.

وی هوشمندسازی مدارس استان را از برنامه‌های سال جاری آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد و یادآور شد: هوشمندسازی مدارس گیلان به 43 درصد رسیده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار