رییس انجمن صنفی مراکز درمان اعتیاد يزد:
رئیس انجمن صنفی مراکز درمان اعتیاد استان يزد اعلام كرد: کارگاه‌هاي آموزشی درمان مداخلات غیردارویی اعتیاد به مواد مخدر و محرک با هدف توانمند‌سازی پزشکان و روانشناسان حوزه درمان اعتیاد در يزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،"مجتبی غالبی" در اين مورد تصريح كرد: از آنجایی که عمده‌ترین روش درمان مصرف مواد مخدر و به ويژه اعتیادهای جدید صنعتی(شیشه، کراک و غيره)، روان درمانی و بازتوانی غیردارویی است، لذا با هدف توانمند‌سازی و آموزش فعالان این حوزه، کارگاه‌هاي آموزشی درمان مداخلات غیر دارویی اعتیاد به مواد مخدر و محرک برگزار می‌شود.

وي افزود: این کارگاه‌های آموزشی در روزهای 13 و 14 و 19، 20 و 21 اسفند ماه سالجاری در سالن همایش‌های باقر العلوم دانشگاه علوم پزشكي يزد برگزار می‌شود.

غالبي خاطرنشان كرد: هر چند درصد مصرف مواد مخدر در استان یزد نسبت به میانگین کشوری بالاست اما با توجه به اعتقادات و باورهای فرهنگی و مذهبی شهروندان و یک دست بودن جمعیت استان، میزان مصرف مواد پرخطر صنعتی مانند شیشه و کراک در استان پایین‌تر از متوسط کشوری است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، رئیس انجمن صنفی مراکز درمان اعتیاد استان در پايان نيز يادآور شد: در حال حاضر  118 کلینیک درمان اعتیاد در سراسر استان با برخورداری از 150پزشک و 600 پرسنل شامل مددکار، روانشناس، پرستار و پزشک، خدمات متعدد درمانی در اين رابطه ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار