رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان از آماده باش پایگاههای اورژانس جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۱۰ ایستگاه سلامت نیز در مسیرهای پر تردد مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 02 March 2016
علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان در مورد برنامه‌های نوروزی فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: پایگاههای اورژانس جاده‌ای در سطح استان زنجان مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 45 پایگاه اورژانس در استان زنجان فعال است، ابراز کرد: 30 مورد از این پایگاهها جاده‌ای هستند که در ایام نوروز با آماده‌باش کامل در محورهای مواصلاتی مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان عنوان کرد: پایگاههای اورژانس جاده‌ای در داخل آمبولانس از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 15 تا 20 در حال آماده‌باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار پایگاههای اورژانس به دلیل تسهیل و تسریع در امر امدادرسانی است و ضمن اینکه مردم با دیدن پایگاهها در جاده‌ها احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

زراعتچی تصریح کرد: در ایام نوروز 10 ایستگاه سلامت در قالب کانکس و چادر در محورهای مواصلاتی پرتردد استان زنجان برای ارائه خدمات مورد نیاز مستقر می‌شوند.

وی در مورد خدمات ایستگاههای سلامت جاده‌ای به ارائه کمک‌های اولیه و غیر اورژانسی اشاره کرد و گفت: در این پایگاهها داروهایی که بدون نسخه پزشک قابل تجویز باشند نیز ارائه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان بیان کرد: کنترل فشار خون، قند خون، مشاوره‌های پزشکی زیرنظر پزشک مرکز و راهنمای مسافر نوروزی از خدمات ایستگاههای سلامت است.

وی بیان کرد: این ایستگاهها در آزادراههای زنجان – قزوین و زنجان – تبریز، جاده زنجان – بیجار، محورهای زنجان – طارم، خدابنده – همدان، زنجان – دندی- تکاب و محور ترانزیت زنجان- میانه استقرار می‌یابند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار