عضو شورای شهر اصفهان:
تابناک: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل خط یک متروی اصفهان به 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 31 January 2015

عباس حاج‌رسولیها امروز در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه خطوط یک، 2 و 3 متروی اصفهان مصوبه قانونی دارند، اظهار کرد: در حال حاضر خط دوم را به مناقصه گذاشته‌ایم و یک فضای فنی برای این پروژه فراهم است.

وی با اشاره به اینکه خط سوم متروی اصفهان نیز تصویب شده است، اضافه کرد: مسیر خطوط دوم و سوم متروی اصفهان متفاوت است و به دنبال این هستیم که عملیات اجرایی این دو خط به صورت همزمان آغاز شود و خواستار این موضوع از شهردار اصفهان هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دولت طی سال‌های گذشته کمکی به پروژه متروی اصفهان نکرده است، تصریح کرد: اما مدتی پیش یک وام 150 میلیارد تومانی مصوب شد که باز‌پرداخت 50 درصد آن توسط دولت و 50 درصد دیگر نیز توسط شهرداری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل خط یک متروی اصفهان به 2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: در بودجه سال آینده شهرداری نیز 350 میلیارد تومان برای خط یک متروی اصفهان پیش‌بینی شده است.

حاج‌رسولیها با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای خط دوم متروی اصفهان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که خط دوم متروی اصفهان به 3هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها دو ایستگاه خط یک متروی اصفهان در میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب راه‌اندازی نشده است، افزود: پیش‌بینی شده است که این دو ایستگاه نیز تا سال 1395 اجرا و راه‌اندازی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار