مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: کمپین هر تهرانی یک درخت با همکاری سازمان پارک ها وفضای سبز تهران و برای نخستین بار در تهران راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۹۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 02 March 2016
علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی این کمپین تاکید بر اهمیت درخت و درختکاری در آستانه بهار ۹۵ است، ادامه داد: با نزدیک شدن به روز درختکاری و در آستانه بهار ۹۵ و در راستای حفظ و اهمیت درخت ودرختکاری، برنامه ویژه ای در تمامی سطح پایتخت تدارک دیده است.

به گفته او کمپین تبلیغاتی «هر تهرانی یک درخت» با هدف ارزش نهادن به مظاهر زیبایی خلقت و تکریم تجلیات آفریدگار عالم بر روی سازه های فرهنگی ، تجاری و مناطق سطح شهرتهران آغاز شده است.

علیزاده با بیان اینکه در این کمپین تبلیغاتی طی یک فراخوان از هنرمندان عرصه گرافیک و تصویر سازی، دعوت شد تا طرح های خود در خصوص این موضوع را به سازمان ارائه کنند، ادامه داد: برای نخستین بار تعداد زیادی طرح های هنری با موضوع پاسداشت و حفظ فضای سبز درخت و اهمیت این فریضه، از تاریخ ۸ اسفند تا ۱۵ اسفند در سطح شهر اکران شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد فرایند اجرایی این کمپین، گفت: با گزینش آثار برتر و همچنین استخراج جملات ناب مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد اهمیت درخت و درختکاری و همچنین استفاده از جملات بزرگان و فرهیختگان ادبی در این حوزه، بالغ بر ۲۰۰ عرشه پل ، ۱۰۰ پرتابل و ۵۰ بیلبورد در قالب طرح ، تصویر و جملات فرهنگی در تمامی مناطق ۲۲ گانه سطح تهران، اکران شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار